UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 / 12
Umiejętności w komunikowaniu sięKomunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera
Wydawnictwo: ASTRUM
50,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Wprowadzenie do badań nad komunikowaniemOddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske'a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy
Wydawnictwo: ASTRUM
39,00 zł
37,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediówJaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji,
Wydawnictwo: ASTRUM
49,00 zł

przechowalnia
Teoria komunikowania publicznego i politycznegoW polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana.
Wydawnictwo: ASTRUM
39,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkichKomunikowanie jest jednym z najstarszych procesów społecznych. Komunikowanie społeczne to najszerszy system komunikowania, w którym mieszczą się wszystkie procesy związane z porozumiewaniem się jednostek ludzkich.
Wydawnictwo: ASTRUM
80,00 zł
70,00 zł

przechowalnia
Manipulacja i wywieranie wpływu na ludziJuż same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji
Wydawnictwo: ASTRUM
39,00 zł
37,00 zł

przechowalnia
Reklama jako proces komunikacjiie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę?
Wydawnictwo: ASTRUM
24,90 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Motywa(k)cjaPublikacja jest wynikiem wykładów i seminariów na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji w organizacjach na przykładzie konkretnej firmy.
Wydawnictwo: ASTRUM
10,00 zł

przechowalnia
Marketing wartościKsiążka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw
Wydawnictwo: Felberg SJA
60,00 zł

przechowalnia
Euro Wspólna walutaMarketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne
Wydawnictwo: Felberg SJA
38,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 / 12
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska