UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 / 7
Biznes w SieciKsiążka adresowana jest do tych przedsiębiorców, którzy prowadząc w Sieci działalność biznesową, nie radzą sobie tak dobrze, jakby chcieli. O ile bowiem jeszcze kontrolują swoją działalność,
Wydawnictwo: Felberg SJA
28,00 zł

przechowalnia
The modern modelling conceptions of business systems. Practice and theoryThis monograph is the next study of results of scientific research work The Production Systems Engineering Department of the Gdansk University of Technology. The monograph contains modern modeling concepts of business systems, examples of applications and directions of development.
23,00 zł

przechowalnia
Introduction to Management and Occupational Environment FormationAutorskie tłumaczenie na język angielski uaktualnionego wydania polskojęzycznej książki Podstawy zarządzania i kształtowania środowiska pracy, do wykorzystania przez studentów studiów anglojęzycznych i inżynierów pracujących zagranicą.
18,00 zł

przechowalnia
Techniczno-organizacyjne aspekty konkurencyjności Samoocena i doskonalenieProblemy konkurencyjności i osiągania przewagi konkurencyjnej są stałą troską menedżerów i świadomych załóg pracowniczych pragnących utrzymać swoje miejsca pracy. Konkurencyjność jest istotną cechą wolnego rynku, którego efektywność funkcjonowania jest tym wyższa , im aktywniejsza jest konkurencja i im lepsze warunki jej realizacji.
20,00 zł

przechowalnia
Role organizacyjne kierownika w instytucji. Wybrane problemy w organizacji pracy i zarządzania.Treść książki dotyczy jednego z ważniejszych zagadnień teorii i praktyki polskiego szkolnictwa. Poświęcona jest omówieniu pracy dyrektora szkoły. Chociaż istnieje na ten temat obszerna literatura, to wobec stale następujących w polskiej oświacie przemian, ewolucji systemu kształcenia i zmian w sposobach pracy szkoły, problem ten stale jest aktualny i wart pogłębionych analiz.
16,00 zł

przechowalnia
Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaciKsiążka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
39,00 zł

przechowalnia
Czynniki kształtujące elementy systemu zarządzania współczesną organizacjąW pracach badawczych, dotyczących czynników kształtujących elementy systemu zarządzania współczesną organizacją, można zauważyć pewne prawidłowości, które w ostatnich latach nabierają znaczenia. Przedmiotem badań przedstawionych w monografii jest między innymi dynamika systemu logistycznego, centra logistyczne i kanały dystrybucji, konfiguracja sieci logistycznej, rynek usługodawców logistycznych oraz współpraca logistyka zaopatrzenia z technicznym przygotowaniem produkcji.
40,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie i planowanie marketingoweNiniejsza książka obejmuje podstawy wiedzy pozwalającej na opracowanie projektu z zakresu zarządzania i planowania marketingowego. Książka ta odgrywa podwójną rolę, gdyż po pierwsze zostały w niej wymienione i omówione kolejne etapy pracy, pozwalające na sporządzenie całego dokumentu, a po drugie wszystkie istotne zagadnienia opracowano od strony teoretycznej i wzbogacono o przykłady praktyczne. Podręcznik przeznaczony jest więc zarówno dla studentów...
17,00 zł

przechowalnia
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwOpracowanie obejmuje starannie dobrane zagadnienia z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstw. Początkowe rozdziały nawiązują do elementarnych kategorii ekonomicznych, procesu podejmowania decyzji, potencjału firm i efektywności ich gospodarowania. W następnych uwzględniono istotne w ekonomice menedżerskiej kwestie organizacji procesów produkcyjnych, analizy i rachunku ekonomicznego, relacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, procesów planowania i oceny projektów inwestycyjnych.
15,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji t. 1 i t. 2Problemy konkurencji, konkurencyjności i kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw nabrały szczególnego znaczenia wraz z pogłębianiem się procesów internacjonalizacji i globalizacji. W tym kontekście istotna jest analiza zewnętrznych i wewnętrznych czynników wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w Polsce. Problematyka ta stanowi przedmiot opracowania. Przedstawiono teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw...
42,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 [3] 4 5 6 7 / 7
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska