UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 / 7
LogistykaSkrypt ten został napisany z myślą o studentach kierunku zarządzanie i marketing Instytutu Zarządzania i Marketingu Politechniki Białostockiej. Przeznaczony jest zarówno dla tych studentów, którzy uczestniczą w wykładach i ćwiczeniach z przedmiotu ?logistyka", jak i pragnących samodzielnie zapoznać się z teorią podejmowania decyzji logistycznych. Zamierzeniem autora skryptu jest również pomoc tym wszystkim, którzy spotkali się z t4 problematyką po raz pierwszy, bądź chcą pogłębić i uaktualnić na
31,00 zł

przechowalnia
Marketing - ujęcie systemowe.Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, powstała jako rezultat zainteresowań naukowych i doświadczeń dydaktycznych zespołu pracowników Katedry Marketingu', działającej od 2001 roku na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
32,00 zł

przechowalnia
Nowoczesne metody i techniki zarządzania trwałym i zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa i gminy
15,00 zł

przechowalnia
Procedury inwestowania - wyd. 2004W pracy przedstawiono najważniejsze problemy związane z procedurami inwestycyjnymi wg stanu prawnego na przełomie 2003 i 2004 roku, a więc już po wprowadzeniu radykalnych zmian przepisów. Uwagi i komentarze są wynikiem autorskich przesłań, opinii i ekspertyz dotyczących zakłóceń w konkretnych procesach inwestycyjnych - wskutek uchybień, bądź niewłaściwego rozumienia procedur. Mimo częstych zmian przepisów, podstawowe kanony procedur są względnie stałe, w związku z czym publikacja przez dłuższy c
9,00 zł
6,00 zł

przechowalnia
Proces inwestycyjny. Studium przypadkuKsiążka wiąże się merytorycznie z treścią podręcznika "Proces inwestycyjny dla architektów" tegoż Autora. Praca przybliża i konkretyzuje teoretyczne zagadnienia omawiane w podręczniku. Przebieg symulowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego został przedstawiony na przykładzie o cechach i uwarunkowaniach wyimaginowanych, lecz reprezentatywnych dla wielu rzeczywistych przedsięwzięć, osadzonych w bardzo ściśle sprecyzowanych realiach prawnych i ekonomicznych z przełomu lat 80. i 90.
11,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjamiNiniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłas
19,00 zł

przechowalnia
Podstawy marketingu dla inżynierówInżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracow
17,00 zł

przechowalnia
Zarys logistyki przedsiębiorstwaSkrypt ujmuje problematykę zaopatrywania przedsiębiorstwa w zasoby niezbędne do produkcji oraz logistycznego wspomagania gospodarowania nimi. Scharakteryzowano zadania logistyczne w zarządzaniu łańcuchami dostaw, zarządzaniu produkcją i całą firmą, w tym wspomaganie gospodarowania zasobami kwalifikowanej pracy (zasobami ludzkimi) oraz wspomaganie polityki kadrowej przedsiębiorstwa.
22,00 zł

przechowalnia
Relacyjne systemy bazodanowe. Podstawy projektowania i eksploatacjiW książce omówiono zagadnienia związane z projektowaniem oraz wykorzystaniem relacyjnych baz danych. Jest to jedna z najistotniejszych i dynamicznie rozwijających się technologii informatycznych, tworzących podstawy nowoczesnej strategii budowy zintegrowanych systemów informatycznych, wspomagających systemy zarządzania w przedsiębiorstwach - zarówno wielkich, jak i małych. Część teoretyczną opatrzono praktycznymi ćwiczeniami i zadaniami do rozwiązania.
18,00 zł

przechowalnia
Marketing. Doświadczenia i trendy.Współczesne podmioty rynkowe rywalizujące w turbulentnym otoczeniu, chcąc utrzymać swoją pozycję konkurencyjną, muszą stosować nowoczesne formy aktywności marketingowej. Doświadczenia przedsiębiorstw oraz innych organizacji dotyczących wielu z tych form oraz związanych z nimi współczesnych trendów są prezentowane w polskiej literaturze w naukach o zarządzaniu jeszcze w dość ograniczonym zakresie.
25,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 / 7
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska