Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Podstawy marketingu dla inżynierów
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
169
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2003 - wyd. I
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

17,00 zł

Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.

Spis treści:

Przedmowa 
 
Rozdział I. Istota marketingu (E. Jendrzejczak) 
1. Pojęcie marketingu 
2. Orientacje rozwoju przedsiębiorstw 
3. Wymiary marketingu 
4. Funkcje marketingu 
5. Zasady marketingu 
6. Zastosowanie i korzyści z marketingu 
 
Rozdział II. Uwarunkowania działań marketingowych (E. Jendrzejczak) 
1. Otoczenie zewnętrzne 
1.1. Makrootoczenie 
1.2. Mikrootoczeni 
2. Czynniki wewnętrzne 
 
Rozdział III. System informacji i badania marketingowe (E. Jendrzejczak) 
1. Struktura systemu informacji marketingowej 
2. Rola i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie 
3. Przedmiot, typy i obszary badań 
4. Procedura badań marketingowych 
4.1. Przygotowanie badania 
4.2. Realizacja projektu badania 
 
Rozdział IV. Zachowania nabywców (E. Jendrzejczak) 
1. Rodzaje nabywców 
2. Uwarunkowania zachowań nabywców indywidualnych 
3. Proces zakupu 
3.1. Proces zakupu konsumenta 
3.2. Proces zakupu nabywców instytucjonalnych 
4. Zarządzanie zadowoleniem nabywców 
 
Rozdział V. Segmentacja rynku (E. Jendrzejczak) 
1. Istota segmentacji 
2. Procedura segmentacji rynku 
3. Kryteria segmentacji rynku 
 
Rozdział VI. Produkt (A. Tomczak) 
1. Zakres pojęcia produktu 
2. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych i dóbr produkcyjnych 
3. Cykl życia produktu 
4. Koncepcja portfolio 
5. Strategie produktowe 
6. Marka, nazwa, opakowanie 
7. Nowe produkty 
 
Rozdział VII. Cena jako element marketingu (A. Tomczak) 
1. Miejsce ceny w marketingu-mix 
2. Cele decyzji cenowych 
3. Uwarunkowania decyzji cenowych 
4. Porównanie dwóch wybranych strategii cenowych 
5. Realizacja polityki cen w praktyce 
 
Rozdział VIII. Promocja - polityka komunikowania się firmy z klientami (A.Tomczak) 
1. Funkcje, cele i uwarunkowania promocji 
2. Charakterystyka narzędzi promocji 
2.1. System identyfikacji 
2.2. Reklama 
2.3. Promocja sprzedaży i merchandising 
2.4. Sprzedaż osobista 
2.5. Public relations 
2.6. Publicity 
2.7. Sponsoring, mecenat, protektorat i patronat 
2.8. Marketing bezpośredni 
3. Wybór strategii promocyjnej przedsiębiorstwa i jej realizacja w praktyce 
 
Rozdział IX. Dystrybucja (A. Tomczak) 
1. Istota dystrybucji 
2. Wybór systemu sprzedaży 
3. Kanały dystrybucji 
4. Strategie dystrybucji 
5. Fizyczna dystrybucja towarów 
6. Rola dystrybucji w wypracowaniu przewagi konkurencyjnej 
 
Rozdział X. Zarządzanie marketingiem (E. Jendrzejczak, A. Tomczak) 
1. Zakres zarządzania marketingiem 
2. Wybór strategii rozwoju 
3. Biznesplan a plan działań marketingowych 
4. Organizacja działalności marketingowej 
5. Plan operacyjny 
 
Podsumowanie 
Zalecana literatura

Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Pazio Nemezjusz M.
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Nazarko Joanicjusz
Dostęp do właściwego zasobu danych o prognozowanym zjawisku i umiejętność wykorzystania tego zasobu do sformułowania prognozy to istotne elementy procesu wnioskowania o przyszłości. W rozdziale tym przedstawione zostaną rodzaje i źródła danych wykorzystywanych w procesie prognozowania. W procesie prognozowania wykorzystuje się dane o przedsiębiorstwie, dla którego buduje się prognozę oraz dane o obiektach stanowią cycki jego mikro- i makrootoczenie. Pierwsze z nich noszą nazwę danych wewnętrznyc
Blinowski Andrzej, Gambin Wiktor, Konig J. A.
Rozwój technologii materiałów i konstrukcji stawia obliczeniom inżynierskim coraz wyższe wymagania związane ze stopniem trudności analizowanych zagadnień. W poprzednich rozdziałach Czytelnik zapoznał się ze złożonością i ograniczeniami rozwiązań analitycznych. Zupełnie nowe możliwości stworzyło pojawienie się elektronicznej techniki obliczeniowej. Każdego, kto styka się po raz pierwszy z metodami obliczeń na maszynach cyfrowych, uderza przede wszystkim odmienność używanego języka...
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-09-19 08:53
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.