UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 3 4 5 [6] 7 / 7
Podstawy zarządzaniaNiniejsze opracowanie składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie do zarządzania, przedstawia różne ujęcia funkcji zarządzania, kierunki rozwoju oraz podstawowe zasady zarządzania, a także określa rolę menedżera w organizacji na różnych szczeblach zarządzania. Drugi rozdział opisuje pierwszą z funkcji zarządzania, którą jest planowanie. W rozdziale tym przedstawiono proces planowania w organizacji, który ma być odpowiedzią na postawione cele organizacji zgodne z jej m
11,00 zł

przechowalnia
Wybrane problemy polityki społeczno-gospodarczejSkrypt przeznaczony jest dla studentów mających zajęcia z ekonomii i polityki gospodarczej. Jest uzupełnieniem pozycji z tej dziedziny, znajdujących się na rynku. W dziesięciu rozdziałach, różni autorzy - specjaliści w różnych kierunkach wiedzy ekonomicznej, społecznej i politycznej - zajmuje się zagadnieniami, dotyczącymi m.in.: roli państwa i rynku w gospodarce, państwa opiekuńczego, zależności w polityce i ekonomii, ustrojowej przebudowy gospodarki polskiej, niektórych aspektów globalizacj
21,00 zł

przechowalnia
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Cz. I - Wprowadzenie do metodyki prognozowaniaWspółczesne, szybko zmieniające się i konkurencyjne warunki funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej powodują, że decydującego znaczenia w ich efektywnym zarządzaniu nabiera informacja zorientowana na przyszłość. Zgodnie z opinią liderów przemysłu i finansów, jedną z najważniejszych umiejętności współczesnego menedżera powinna być zdolność do wykorzystania dostępnych mu danych do sporządzania prognoz i przewidywania przyszłego kierunku rozwoju zjawisk ekonomicznych. Im menedżerowie b
15,00 zł

przechowalnia
Wybrane problemy kształtowania infrastruktury rozwoju zrównoważonegoProces rozwoju gospodarczego od początku kształtowania się myśli ekonomicznej stanowi jeden z zasadniczych problemów badawczych ze względu na jego rolę w określaniu poziomu życia społeczeństwa. W ujęciach teoretycznych próbuje się określić najbardziej znaczące determinanty osiągnięć rozwojowych, zdefiniować ich kryteria i wskazać dominujące obszary, ważne przy okreeślaniu zasad uczestniczenia społeczeństwa w podziale korzyści. Przy takim podejściu do procesu rozwoju gospodarczego, po zdefiniowan
20,00 zł

przechowalnia
PrzedsiębiorstwoPiśmiennictwo poświęcone przedsiębiorstwom rozwija się bardzo dynamicznie. Dostępnych jest coraz więcej pozycji poświęconych tej tematyce, zarówno polskich, jak i tłumaczeń z języków obcych. Odczuwany jest jednak brak pozycji, które traktowałyby przedsiębiorstwo jako zjawisko.
19,00 zł

przechowalnia
Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwemW konkurencyjnej gospodarce każdy element ma swoje odzwierciedlenie w postaci ceny (kosztu). Instrumentem wspomagającym decyzje menedżerskie mogą być koszty jakości. Zanalizowano je w aspekcie potrzeb sprawnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem oraz zaproponowano użycie ich jako miary w procesie tworzenia wartości konsumenckiej. Przedstawiono koncepcję pomiaru działań jakościowych w procesie tworzenia wartości konsumenckiej. Problem rozpatrzono z dwóch punktów widzenia: działań nietwor
22,00 zł

przechowalnia
Eseje z dziedziny kierowania organizacjamiCelem niniejszej publikacji jest przystępne, w zwięzłej formie, przybliżenie wyraźnie skonkretyzowanych zagadnień z zakresu nauki o kierowaniu organizacjami. Niektóre z prezentowanych esejów, opracowane na zlecenie Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, były już publikowane, co zaznaczono w przypisach. Nie uzgadniano przy tym poglądów poszczególnych autorów.
12,00 zł

przechowalnia
Podstawy marketinguMarketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
30,00 zł

przechowalnia
Polska a Europa. Procesy demograficzne u progu XXI wieku. Tom X: Problemy społeczne regionówWspółwydawcą pracy jest Rządowa Rada Ludnościowa ? współorganizator I Kongresu Demograficznego w Polsce. Celem Kongresu było określenie stanu i perspektyw rozwoju demograficznego Polski, ustalenie charakteru, metod i środków polityki ludnościowej w Polsce u progu nowego wieku i członkostwa w Unii Europejskiej oraz ocena dorobku polskiej demografii. Złożoność problemów, wymagających głębszej refleksji, wpłynęła na decyzję o organizowaniu w ramach Kongresu seminariów regionalnych. Jedno z nich, zo
10,00 zł

przechowalnia
Metodologia identyfikacji przedsięwzięć współfinansowanych z Funduszu Spójności i funduszy strukturalnych w aspekcie polityki regionalnej Dolnego ŚląskaOrganizatorzy konferencji traktują załączone materiały jako głos służący wypracowywaniu dobrych praktyk w zakresie metodologii identyfikacji przedsięwzięć do współfinansowania z regionalnych środków strukturalnych i Funduszu Spójności. Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych doświadczeń w tym zakresie, a opracowania przygotowane przez Dolnośląskie Centrum Studiów Regionalnych oraz Dolnośląskie Centrum Zaawansowanych Technologii dostarczyły bardzo cennych sugestii i propozycji w omawianym obsza
13,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 3 4 5 [6] 7 / 7
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska