UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
W związku z zaistniałą sytuacją dotyczącą epidemii koronawirusa - firma kurierska InPost rekomenduje zamawianie przesyłek do paczkomatów. W związku z czym od dzisiaj 16-03-2020 (do odwołania) w księgarni nie jest dostępna płatność przy odbiorze. Przepraszamy za kłopoty i życzymy zdrowia.
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
Klucz do marketingu. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaciKsiążka w przystępny i rzetelny sposób opisuje 500 pojęć, terminów i teorii dotyczących najmłodszej z dyscyplin związanych z zarządzaniem. Wyjaśnia, że marketing, który wśród nauk ekonomicznych cieszy się najgorszą opinią, gdyż kojarzy się z manipulowaniem ludźmi, w rzeczywistości odwołuje się do zasad etycznych, często łamanych przez brak profesjonalizmu osób związanych z tą dziedziną.
39,00 zł

przechowalnia
Klucz do zarządzania strategicznego. Najważniejsze teorie, pojęcia, postaciKsiążka w przystępny sposób przybliża jeden z najbardziej kontrowersyjnych obszarów nauk ekonomicznych. Pokazuje, że zarządzanie strategiczne to nie tylko analiza zgodności decyzji menedżerów najwyższego szczebla lub zarządów z misją organizacji, ale również radzenie sobie w sytuacjach niepewności, konfliktowych, związanych z niestabilnością otoczenia, w którym funkcjonują firmy. Korzystanie z książki ułatwia alfabetyczny układ haseł.
39,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiarW książce omówiono kolejno: - istotę i rodzaje lojalności, - modele lojalności, - motywacje klientów, - typologię lojalności, - dynamikę zmian postaw klientów, - pomiar lojalności.
29,90 zł

przechowalnia
Podstawy ekonomii - MilewskiZ prawdziwą przyjemnością przekazujemy Czytelnikom nowe, zmienione wydanie znanego od lat podręcznika. Zawiera on nowoczesną i zarazem przystępną prezentację podstawowych zagadnień współczesnej ekonomii, zarówno w skali makro, jak i mikro. Obok ujęć teoretycznych, odwołujących się do dorobku głównych nurtów teorii ekonomii, odnosi się do rzeczywistości gospodarczej, zwłaszcza gospodarki polskiej okresu transformacji. Nowe wydanie prezentuje: * zmiany w treści poszczególnych rozdziałów i ich
54,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmyPraca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy.
54,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Zarządzanie jakością - Teoria i praktykaWiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także w akademiach ekonomicznych i uniwersytetach.
46,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska