UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: PEDAGOGIKA
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
Znaczenia historyczne w edukacji początkowej. Narracyjne konstruowanie historii rodzinnychNauczanie historii zmierza współcześnie do ukazywania nie tylko wielkich zdarzeń i syntez politycznych, ale prezentowania także mikrohistorii - drobnych wydarzeń i prywatnych mikroświatów zwykłych ludzi. Intencją Autorki było „przetarcie" drogi mikrohistorii do przestrzeni kształcenia początkowego. Znacznie bliższa i ważniejsza od tzw. wielkiej historii jest dla dziecka w wieku wczesnoszkolnym historia prywatna, która wiąże się ze zdolnością dzieci do wchodzenia w rolę aktywnego jej badacza.
30,00 zł

przechowalnia
Zaspokajanie potrzeb ucznia zdolnego w szkoleOd wielu lat zagadnienie pełnego i harmonijnego rozwoju potencjału osób zdolnych i uzdolnionych, a dzieci i młodzieży w szczególności, cieszy się w Polsce sporym zainteresowaniem. Kumulacja zainteresowań wieloaspektową problematyką zdolności przypadała na lata siedemdziesiąte i osiemdziesiąte XX w.
19,00 zł

przechowalnia
(Nie)realne marzenia? Aspiracje życiowe młodzieży z osiedli byłych PGR-ówPublikacja prezentuje i omawia wyniki badań, które autorka przeprowadziła w 2002 r. w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. Celem badań było określenie aspiracji życiowych młodzieży uczącej się zamieszkującej osiedla byłych PGR-ów na tle grupy kontrolnej. Szukano odpowiedzi na pytanie o wpływ środowiska społecznego na aspiracje respondentów oraz starano się uchwycić różnice w dążeniach młodzieży pochodzącej z osiedli byłych PGR-ów i młodzieży niezwiąz
22,00 zł

przechowalnia
Wielostronne aktywizowanie młodzieży w szkolnym nauczaniu religii. Studium w świetle Programu nauczania religii katolickiej z 2001 rokuTemat dysertacji podjęty przez autorkę jest pionierski i solidnie opracowany teoretycznie, ze zwróceniem uwagi na praktyczne aspekty zagadnienia. Realizacja szkolnych lekcji religii wymaga planowej i systematycznej organizacji, w której istotną rolę odgrywają takie elementy, jak: program nauczania, formy organizacji zajęć, metody nauczania?uczenia się, materiały dydaktyczne. Zatem analizy dotyczące nauczania religii powinny być prowadzone także w odniesieniu do metodyki katechetycznej jako tej c
27,00 zł
19,00 zł

przechowalnia
Wielowymiarowość edukacji osób z niepełnosprawnościąSą to teksty oświetlające szczegółowe problemy związane nie tylko z edukacją niepełnosprawnych, ale budzące wrażliwość oraz wskazujące na konkretne formy pracy z niepełnosprawnymi i dla niepełnosprawnych. Ważne, że nie pominięto problematyki ukazującej coś więcej niż tylko zagadnienia metodyki pracy z tą kategorią ludzi, a mianowicie sensu obecności tych ludzi pośród nas, budzenia sumień, także ludzi wierzących.
25,00 zł

przechowalnia
Pomiędzy teorią a praktykąKolejny tom ?Dyskursów? poświęcony został odwiecznemu problemowi pedagogiki, w tym także specjalnej, relacji teoria ? praktyka. Literatura problemu wskazuje jednoznacznie, że teoria i praktyka powinny być ze sobą powiązane i wspierać się wzajemnie. Często brakuje jednak pomostu, czyli przekładu teorii na język praktyki, umiejętności zamiany twierdzeń ogólnych na czynności praktyczne, gotowych modeli wdrażania teorii do praktyki pedagogicznej. Zamieszczone w tomie artykuły podzielone zostały na p
33,00 zł

przechowalnia
Doskonalenie zawodowe nauczycieli szkół ogólnokształcących na Warmii i Mazurach w latach 1945?1989Cecha charakterystyczną czasów współczesnych ? pisze autorka we Wstępie ? jest dążenie do profesjonalizmu we wszystkich dziedzinach życia. Bez wątpienia najistotniejszym warunkiem profesjonalizmu jest określony poziom (standard) wykształcenia i stałego doskonalenia ogólnego i zawodowego. Z doskonaleniem i edukacją ustawiczną nieodłącznie związany jest zawód nauczyciela. Bogate są też tradycje tej aktywności edukacyjnej, ukazujące zróżnicowanie celów, form, treści i metod podnoszenia
25,00 zł

przechowalnia
Dysleksja w opinii językoznawcy. Składnia zdania w wypowiedziach pisemnych uczniów dyslektycznych.?Książka Renaty Makarewicz [...] jest długo oczekiwaną pozycją na rynku wydawniczym, która w sposób profesjonalny, spojrzeniem językoznawcy, analizuje funkcjonowanie językowe uczniów z dysleksją. Stanowi ona pozycję skierowaną głównie do nauczycieli języka polskiego, wprowadzając ich w problematykę dysleksji rozwojowej, przedstawiając wnikliwe analizy struktury językowej prac uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych i - co trudno przecenić - wprowadza propozycję rozwiązań metodycznych, od
15,00 zł

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska