Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » ZARZĄDZANIE
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Model doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania oparty na wiedzy
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 2
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
286
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2011
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

36,00 zł

Stale zmieniające się warunki otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego funkcjonujących na rynku podmiotów wymuszają podejmowanie przez nie działań o charakterze dostosowawczym i doskonalącym. Ich celem jest w szczególności zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku, którego charakter  wielkość zmienia się wraz z postępującymi procesami globalizacji. Konieczność podejmowania działań doskonalących nie dotyczy wyłącznie firm globalnych. Małe i średnie przedsiębiorstwa, działające na rynkach regionalnych i krajowych, również konkurują ze sobą. Obok zmian techniczno - technologicznych związanych z modernizacją procesów produkcyjnych, wdrażaniem innowacji technologicznych i produktowych szczególną rolę odgrywają zmiany o charakterze organizacyjnym.


Spis treści

WSTĘP

1. MOCNE I SŁABE STRONY

ZNORMALIZOWANYCH SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

JAKO PODSTAWA PROCESU DOSKONALENIA

1.1. Charakterystyka systemów zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego i zarządzania bhp

1.1.1. System zarządzania jakością

1.1.2. System zarządzania środowiskowego

1.1.3. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy

1.2. Przesłanki wdrażania znormalizowanych systemów zarządzania

1.3. Mocne i słabe strony znormalizowanych systemów zarządzania

1.3.1. System zarządzania jakością

1.3.2. System zarządzania środowiskowego

1.3.3. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy

2. OCENA FUNKCJONOWANIA ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

2.1. Teoretyczne podstawy integracji systemów

2.2. Charakterystyka badań

2.3. Zintegrowane systemy zarządzania w świadomości pracowników

2.4. Korzyści związane z funkcjonowaniem zintegrowanych systemów zarządzania

2.5. Słabe strony zintegrowanych systemów zarządzania

3. OBSZARY DOSKONALENIA ZNORMALIZOWANYCH SYSTEMÓW

3.1. Doskonałość i doskonalenie w teorii zarządzania

3.2. Wymagania w zakresie doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania

3.3. Kierunki doskonalenia znormalizowanych systemów

3.3.1. System zarządzania jakością

3.3.2. System zarządzania środowiskowego

3.3.3. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy

4. STRATEGIA OPARTA NA WIEDZY PODSTAWĄ DOSKONALENIA ZNORMALIZOWANYCH SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA

4.1. Zarządzanie wiedzą w procesie ciągłego doskonalenia

4.1.1. Dane, informacja i wiedza

4.1.2. Modele zarządzania wiedzą

4.2. Elementy zarządzania wiedzą w znormalizowanych systemach zarządzania

4.2.1. Elementy zarządzania wiedzą w świetle wymogów normy zarządzania jakością PN–EN ISO 9001

4.2.2. Elementy zarządzania wiedzą w świetle wymogów normy zarządzania środowiskowego PN–EN ISO 14001

4.2.3. Elementy zarządzania wiedzą w świetle wymogów normy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy PN–N 18001

4.3. Wykorzystanie wiedzy w procesie doskonalenia systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy

4.3.1. Metoda, cel, zakres badań oraz narzędzie badawcze

4.3.2. Ocena dojrzałości systemu zarządzania bhp

4.3.3. Wiedza w systemie zarządzania bhp

4.3.4. Wpływ dojrzałości systemu na stopień wykorzystywania wiedzy w obszarze bhp

5. MODEL DOSKONALENIA OPARTY NA ZARZĄDZANIU WIEDZĄ

5.1. Założenia modelu

5.2. Struktura modelu zarządzania wiedzą

5.3. Powiązania procesów zarządzania wiedzą z doskonaleniem znormalizowanych systemów

5.3.1. Proces pozyskiwania wiedzy

5.3.2. Proces wykorzystywania wiedzy

5.3.3. Proces upowszechniania wiedzy i dzielenia się wiedzą

5.4. Scenariusze doskonalenia znormalizowanych systemów zarządzania oparte na zarządzaniu wiedzą

ZAKOŃCZENIE

ANEKS

Kwestionariusz do badań na temat: Wykorzystanie wiedzy w procesie doskonalenia systemu zarządzania bhp

BIBLIOGRAFIA

STRESZCZENIE

SUMMARY

WYKAZ TABEL

WYKAZ RYSUNKÓW
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Banaszak Sławomir
James March, słynny profesor amerykańskich szkół biznesu, między innymi Uniwersytetu Stanforda, w jednym z wywiadów powiedział: Są cztery rzeczy, których pragną studenci szkół biznesu. Pierwsza to nauczyć się czegoś o takich biznesowych dyscyplinach, jak: organizacje, księgowość, finanse, produkcja czy marketing.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-08-19 10:47
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.