UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja

Informacje o produkcie

Metodyka zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów


Metodyka zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 2
Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł

Najedź aby zobaczyć wszystkie koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
122
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2003
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł

Autor uzasadnia potrzebę łączenia szkolnej i pozaszkolnej działalności uczniów, analizuje proces tej złożonej formy dydaktyczno-wychowawczej, omawia sposoby jej scalania oraz prezentuje przykładowe modele zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej oparte na własnych koncepcjach metodycznych. Twierdzi bowiem, że działalność ta rozszerza teren uprawiania i wydłuża czas trwania aktywności uczniów. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków nauczycielskich, nauczycieli oraz ich doradców metodycznych.

Methodology of integrated activities of pupils both at school and out of school

In this methodology the author justifies the need of combining the school and out of school activities of pupils, analyses the process of this complex didactic and upbringing form, discusses ways of combining it and presents exemplary models of the integrated school and out of school activities based on his own methodological conceptions. The author claims that this activity extends the area of practising and prolongs the time during which pupils carry out their activities. This book is dedicated to students of disciplines which prepare teachers, for teachers and methodological advisers.

Spis treści:


Przedmowa
Wstęp

ROZDZIAŁ I. Podstawy teoretyczne procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów

1. Wprowadzenie
2. Aktywność własna jako czynnik rozwoju osobowości ucznia
3. Proces i składniki zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
4. Planowanie procesu zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
5. Przebieg zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów

ROZDZIAŁ II. Metody i formy dydaktyczne stosowane w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
1. Nowa typologia metod i form dydaktycznych
2. Charakterystyka metod dydaktycznych
3. Stosowanie metod dydaktycznych w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej
4. Pytania w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów

ROZDZIAŁ III. Koncepcje metodyczne wykorzystywane w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
1. Rodowód poszczególnych koncepcji metodycznych
2. Ogólna charakterystyka poszczególnych koncepcji metodycznych

ROZDZIAŁ IV. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna uczniów oparta na koncepcjach metodycznych opracowanych przez autora
1. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie indywidualizowanej problemowo-grupowej aktywności
1.1. Podstawy teoretyczne indywidualizowanej problemowo-grupowej koncepcji metodycznej
1.2. Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów opartej na indywidualizowanej problemowo-grupowej koncepcji metodycznej
2. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności proosobistej
2.1. Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności proosobistej
2.2. Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności proosobistej
3. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna oparta na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
3.1. Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
3.2. Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom uprawianie twórczej aktywności prospołecznej
4. Zintegrowana działalność szkolno-pozaszkolna uczniów oparta na integralnej koncepcji metodycznej
4.1. Podstawy teoretyczne koncepcji metodycznej umożliwiającej uczniom samoscalanie w sobie wyników własnej aktywności wielostronnej
4.2. Model metodyczny zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej
4.3. Przykładowy projekt zintegrowanego zajęcia szkolno-pozaszkolnego opartego na integralnej koncepcji metodycznej

ROZDZIAŁ V. Skuteczność zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej opartej na integralnej koncepcji metodycznej
1. Założenia badawcze
1.1. Cele badań
1.2. Problemy i hipotezy
1.3. Zmienne i ich wskaźniki
1.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze
2. Przebieg i wyniki badań
2.1. Badania początkowe i uzyskane wyniki
2.2. Badania końcowe i uzyskane wyniki
2.3. Podsumowanie

Rozdział VI. Rola i autorytet nauczyciela w procesie zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej

Zakończenie
Literatura
Aneksy
Spis rysunków i tabel
  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska