UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Marketing wartości


  Cena:

Ilość

przechowalnia

60,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: Felberg SJA
Autor: Doyle Peter
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
444
Okładka
twarda
Format
B5
Rok wydania
2003
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

60,00 zł

Książka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw. Efektem ma być praktyczna i lepiej dostosowana do zadań stojących przed współczesnymi decydentami koncepcja marketingu. W szczególny sposób autor stara się wykazać, że celem marketingu jest wspieranie działań na rzecz maksymalizacji wartości dla udziałowców, jak również to, że strategie marketingowe należy oceniać pod kątem tworzenia wartości dla inwestorów. Ta nowa idea - określana przez autora mianem marketingu opartego na wartościach - nie kwestionuje istniejącego stanu wiedzy z dziedziny marketingu, a przeciwnie, poprzez jej usystematyzowanie i konkretyzowanie sprawia, iż staje się ona bardziej praktyczna i odpowiadająca współczesnym wymaganiom.

Książka składa się z trzech części. W części pierwszej omówione są podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem wartości. W części drugiej autor skupia się na zagadnieniu tworzenia strategii wzrostu, w których efekcie powstaje wartość. Końcowa część książki poświęcona jest nowym strategiom prowadzącym do tworzenia wysokiej wartości.

Publikacja stanowi wnikliwą prezentację najistotniejszych zagadnień nowoczesnego zarządzania. Autor stara się uwypuklić współzależność zagadnień marketingowych, finansowych, ekonomicznych, strategicznych i informatycznych. W treści znajdują się liczne odniesienia do wyników najnowszych badań i najpoważniejszych prac naukowych oraz wiele przykładów.
  Cena:

Ilość

przechowalnia

60,00 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska