Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Marketing wartości
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: Felberg SJA
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
444
Okładka
twarda
Format
B5
Rok wydania
2003
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

60,00 zł

Książka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw. Efektem ma być praktyczna i lepiej dostosowana do zadań stojących przed współczesnymi decydentami koncepcja marketingu. W szczególny sposób autor stara się wykazać, że celem marketingu jest wspieranie działań na rzecz maksymalizacji wartości dla udziałowców, jak również to, że strategie marketingowe należy oceniać pod kątem tworzenia wartości dla inwestorów. Ta nowa idea - określana przez autora mianem marketingu opartego na wartościach - nie kwestionuje istniejącego stanu wiedzy z dziedziny marketingu, a przeciwnie, poprzez jej usystematyzowanie i konkretyzowanie sprawia, iż staje się ona bardziej praktyczna i odpowiadająca współczesnym wymaganiom.

Książka składa się z trzech części. W części pierwszej omówione są podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem wartości. W części drugiej autor skupia się na zagadnieniu tworzenia strategii wzrostu, w których efekcie powstaje wartość. Końcowa część książki poświęcona jest nowym strategiom prowadzącym do tworzenia wysokiej wartości.

Publikacja stanowi wnikliwą prezentację najistotniejszych zagadnień nowoczesnego zarządzania. Autor stara się uwypuklić współzależność zagadnień marketingowych, finansowych, ekonomicznych, strategicznych i informatycznych. W treści znajdują się liczne odniesienia do wyników najnowszych badań i najpoważniejszych prac naukowych oraz wiele przykładów.
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-08-22 22:10
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.