UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja

Informacje o produkcie

Usługi turystyczne. cz 1. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa


Usługi turystyczne. cz 1. Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa
  Cena:

Ilość

przechowalnia

27,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: Wydawnictwo REA
Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł

Najedź aby zobaczyć wszystkie koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
160
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2009
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

27,00 zł

USŁUGI TURYSTYCZNE ? podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa oraz osób zainteresowanych dynamicznie rozwijającą się dziedziną życia, jaką jest turystyka. Materiał został podzielony na dwie części.
Część pierwsza przedstawia:
- podstawowe informacje o turystyce i terminologię z nią związaną;
- charakterystykę rodzajów turystyki;
- krajowy produkt turystyczny;
- charakterystykę usług turystycznych;
- organizację i obsługę imprez turystycznych.
W części drugiej omówiono zagadnienia dotyczące informacji turystycznej, marketingu w turystyce, walorów turystycznych wybranych regionów Polski i świata oraz działalności instytucji i organizacji stymulujących rozwój turystyki.
Zaletą podręcznika jest jego logiczna przejrzystość i budowa. Liczne ciekawostki zachęcają do dalszych poszukiwań i pozwalają na zainteresowanie uczniów branżą turystyczną.
Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardy wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.

Spis treści:

Wstęp

I. Podstawowe informacje o turystyce
Terminologia stosowana w obsłudze ruchu turystycznego
1.1. Podstawowe pojęcia i definicje
1.2. Czynniki wpływające na rozwój turystyki
1.3. Mocne i słabe strony turystyki polskiej
1.4. Funkcje i dysfunkcje turystyki

II. Rodzaje i formy turystyki
2.1. Formy i kategorie turystyki
2.2. Rodzaje turystyki według różnych kryteriów
2.3. Charakterystyka wybranych rodzajów turystyki

III. Krajowy produkt turystyczny
3.1. Definicja produktu turystycznego
3.2. Markowe produkty polskiej turystyki
3.3. Usługi turystyczne
3.4. Badania statystyczne i ich wykorzystanie w tworzeniu produktu turystycznego
3.5. Polityka państwa i działania władz lokalnych na rzecz rozwoju krajowego produktu turystycznego

IV. Organizacja i obsługa imprez turystycznych
4.1. Założenie i funkcje biura podróży
4.2. Umowa klienta z biurem podróży
4.3. System ochrony klienta
4.4. Organizacja imprez turystycznych
4.4.1. Etapy organizacji imprezy
4.4.2. Programowanie imprezy
4.4.3. Kalkulacja imprezy
4.4.4. Rozliczenie imprezy
4.4.5. Dokumentacja imprezy turystycznej
4.4.6. Współpraca biur podróży z usługodawcami branży turystycznej
4.5. Zasady i kultura obsługi klientów branży turystycznej
4.6. Kadra obsługi ruchu turystycznego

Źródła informacji
  Cena:

Ilość

przechowalnia

27,00 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska