Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » INFORMATYKA
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Multimedia
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
166
Okładka
miękka
Format
A4
Rok wydania
2008 - wyd. I
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

45,00 zł

W imieniu autorów pragnę serdecznie podziękować za krytyczne uwagi, które miały miejsce w trakcie powstawania pracy, profesorom z ASP Łodzi oraz recenzentom książki prof. W. Łuczajowi Akademii Świętokrzyskiej w Kielcach oraz profesorowi G. Mazurkowi z UMCS Lublin. Niezależnie od tych uwag, wszyscy zwracali uwagę na konieczność powstania tego typu opracowania. Uważam, że to wydanie będzie swoistym testem nad opracowaniem następnej wersji książki. Muszę tu również przyznać, iż nadążanie za zmianami i postępem w tej dziedzinie informatyki, a zwłaszcza tego działu, który jest istotny dla sztuki cyfrowej jest niezwykle trudnym wyzwaniem. Jeszcze raz dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do powstania tego podręcznika.

Spis treści:

Od Autorów

1. wstęp

2. Podstawowe informacje
2.1. Przykłady mediów

3. Pojęcie sztuki cyfrowej
3.1. Zarys historii sztuki komputerowej
3.2. Obraz cyfrowy 3.3. Grafika cyfrowa
3.4. Pojęcie Multimediów

4. Charakterystyka komputerów klasy IBM PC

5. Architektura komputera podstawowe informacje
5.1. Obudowa
5.2. Monitor
5.3. Procesor
5.4. Pamięć
5.5. Karta grafiki
5.6. Karta muzyczna
5.7. Karta sieciowa
5.8. Dysk twardy
5.8.7. Budowa dysku twardego
5.9. Wentylatory
5.10. Napęd
5.11. Napędy dyskietek
5.12. Płyta glówna
5.13. Tablet
5.14. Modem
5.15. Porty komputerowe
5.15.1. Port USB
5.15.2. Port FireWire (IEEE1394)
5.15.3. Port PS/2
5.15.4. Gniazda dysków twardych
5.15.5. Gniazda sieciowe RJ-45 i RJ-11
5.15.6. Porty LPT i COM
5.16. Bluetooth

6. Oprogramowanie
6.1. Algorytmy i programowanie
6.2. Systemy operacyjne
6.2.1. Microsoft Windows
6.2.2. Linux
6.2.3. UNIX
6.3. Programy graficzne - uwagi ogólne
6.3.1. Adobe Photoshop
6.3.2. Corel Photo-Paint
6.3.3. Painter
6.3.4. Paint Shop Pro
6.3.5. Adobe Ilustrator
6.3.6. Core! Draw
6.3.7. Adobe Premiere
6.3.8. Plug-iny

7. Urządzenia peryferyjne
7.1. Myszy
7.2. Drukarki
7.3. Obraz druku
7.4. Skanery
7.5. Web kamera
7.6. Projektory
7.7. Czytniki kart
7.8. Platformy multimedialne

8. Karty do przechwytywania obrazu

9. Kompresja i standardy w zapisie obrazów cyfrowych
9.1. Format GIF
9.2. Format BMP
9.3. Format JPEG
9.4. Format PCX
9.5. Format TIFF
9.6. Format CPT
9.7. Formaty z plików z animacjami
9.7.7. MPEG -1
9.7.2. MPEG - 2
9.7.3. MPEG - 3
9.7.4. MPEG - 4
9.7.5. MPEG - 7
9.7.6. MPEG - 21
9.7.7. AVI
9.7.8. M JPEG
9.7.9. ASF

10. Zapis obrazu w systemach komputerowych
10.1. Grafika wektorowa - krzywe Bńziera
10.2. Grafika bitmapowa - rastrowa

11. Modele opisu koloru
11.1. Model RGB
11.2. Model CMY i CMYK
11.3. Pozostałe modele kolorów
11.4. Drukowanie a modele barw

12. Fotografia cyfrowa-podstawowe informacje
12.1. Aparat i jego elementy
12.2. Wizjer
12.3. Ekspozycja
12.4. Pamięć
12.5. Obiektyw
12.5.7. Ogniskowa
12.5.2. Filtry
12.5.3. Przysłona i migawka
12.6. Autofokus
12.7. Rodzaje pomiarów światła
12.8. Glębia ostrości
12.9. Akumulatory

13. Język obrazu ruchomego-video, animacja
13.1. Proces widzenia dynamicznego
13.2. Podstawowe zasady kompozycji ruchomego obrazu i montażu
13.3. Montażowe tworzenie znaczeń
13.4. Storyboard
13.4.1. Budowa storyboardu
13.5. Plany zdjęciowe, rodzaje kadru
13.6. Efekty filmowe
13.6.7. Efekty scenotechniczne
13.6.2. Efekty specjalne i optyczne
13.6.3. Aranżowane efekty filmowe
13.6.4. Budowa i filmowanie miniatur
13.7. Wideo - elementy pracy

14. Praca kamery
14.1. Przechwytywanie obrazu
14.2. Otrzymywanie i demodulacja sygnału telewizyjnego
14.3. Dekodowanie obrazu
14.4. Technologia montażu
14.4.1. Montaż liniowy
14.4.2. Montaż nieliniowy
14.4.3. Montaż hybrydowy

15. Dźwięk w multimediach
15.1. Muzyka imitatorska
15.2. Muzyka ilustracyjna
15.3. Muzyka samoistna
15.4. Muzyka immanentna
15.5. Muzyka autonomiczna
15.6. Technologia dźwięku i algorytm postępowania
15.7. Zastosowanie programu Adobe Premiere w obróbce dźwięku
15.8. Montaż dźwięku

16. Multimedia, obraz cyfrowy-zastosowania
16.1. Teledysk
16.2. Wideoklip jako forma ruchomego obrazu
16.3. Analiza wideoklipu
16.4. Analiza techniczna teledysku

17. Reklama w sieci
17.1. Cele reklamy
17.2. Slogan reklamowy

18. Projektowanie cyfrowe elementów grafiki ekranowej
18.1. Typografia internetowa

19. Projektowanie dla wydawnictw
19.1. Proces druku książki
19.2. Przegląd podstawowych zagadnień z zakresu DTP

20. Strategie zastosowań

21. Słownik pojęć

Bibliografia
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Jewtuszenko Olena, Trochimczuk Roman
Niniejsza praca powstała na bazie notatek własnych do ćwiczeń laboratoryjnych, przeprowadzonych przez autorów na kierunkach studiów automatyka i robotyka oraz mechanika i budowa maszyn Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej, w latach 2003 - 2004. Zawarty w niej materiał można traktować jako podstawowy przy nauczaniu baz danych tworzonych w środowisku Microsoft Access oraz Microsoft SQL Server. Opracowanie może również służyć jako dodatkowe źródło informacji, rozszerzające treść wykład
Skalski Konstanty
W pracy zaprezentowano współczesną wiedzę z dziedziny, która pojmowana jest jako dział informatyki integrujący modelowanie geometryczne obiektów, ich przetwarzanie oraz wizualizację. Modelowanie geometryczne jest ważnym elementem procesu graficznego i wiąże się ściśle z nauką znanych systemów CAD na wydziałach mechanicznych politechnik. Skrypt obejmuje ćwiczenia laboratoryjne dotyczące parametrycznego modelowania krzywych i powierzchni, technik tworzenia i przekształcania trójwymiarowych obiekt
Uziębło Marcin
Opracowanie zawiera zadania z różnych działów fizyki na poziomie maturalnym szkoły średniej. Jest skierowane do uczniów szkół średnich, maturzystów oraz studentów rozpoczynających studia na kierunkach ścisłych, dla których może stanowić gruntowne powtórzenie z fizyki w nietypowym ujęciu problemów fizycznych.
Tomczak Mirosław
Niniejsza publikacja prezentuje różnorodne sposoby korygowania obrazów cyfrowych. Dodatkowo przedstawione zostały wybrane artystyczne przekształcenia obrazów za pomocą filtrów, między innymi: puzzle, soczewka, przekształcenie w tkaninę, neon i mozaika.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-09-21 21:50
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.