Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » EKONOMIA
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów NOWOŚĆ!
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
194
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2018
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-8100-151-9

Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

23,60 zł

W monografii syntetycznie ujęto istniejący dorobek literatury oraz przybliżono rozumienie istoty zaufania i jego wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Podjęto też próbę precyzyjnego zdefiniowania zaufania konsumenckiego do marki oraz wyodrębnienia jego głównych składników. Rozważania przeprowadzono zgodnie z modelem hipotetyczno-dedukcyjnym. Celem głównym pracy było określenie wpływu zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta. Sposób jego realizacji polegał na krytycznym przeglądzie literatury wspartym wynikami przeprowadzonych badań własnych. Badania te charakteryzuje podejście analityczne, dające możliwość uogólnienia i modelowania wyników. 
Zaproponowana przez autora koncepcja badawcza pomiaru zaufania konsumenckiego do marki, a następnie określenie relacji między zaufaniem a lojalnością konsumenta są rozwinięciem paradygmatów ekonomii behawioralnej. Podejmowane przez autora rozważania wpisują się również w nurt nowej ekonomii instytucjonalnej, w której uznano, że trwałe relacje przedsiębiorstwa z konsumentami oparte na zaufaniu tworzą silną instytucję.
Ponadto wykazano, że zaufanie i jego składniki wpływają na efektywność działań przedsiębiorstwa rozumianą jako wzrost lojalności konsumenta. Działania te zweryfikowano i potwierdzono zaawansowanymi metodami statystycznymi.

Spis treści:

Wstęp

1. Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów
1.1. Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta
1.2. Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej
1.3. Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym
1.4. Determinanty lojalności konsumenta

2. Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki
2.1. Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii
2.2. Istota zaufania w procesie wymiany
2.3. Kształtowanie zaufania konsumenckiego
2.4. Rola marki w konkurencji rynkowej

3. Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe
3.1. Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury
3.2. Elementy składowe zaufania konsumenckiego
3.3. Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki

4. Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych
4.1. Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań
4.2. Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki
4.3. Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta
4.4. Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta
4.5. Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań

Zakończenie
Literatura
Streszczenia
Załączniki
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-09-19 14:26
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.