UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów NOWOŚĆ!


  Cena:

przechowalnia

23,60 zł

Dostępność: Chwilowy brak towaru
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
194
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2018
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-8100-151-9
  Cena:

przechowalnia

23,60 zł

W monografii syntetycznie ujęto istniejący dorobek literatury oraz przybliżono rozumienie istoty zaufania i jego wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Podjęto też próbę precyzyjnego zdefiniowania zaufania konsumenckiego do marki oraz wyodrębnienia jego głównych składników. Rozważania przeprowadzono zgodnie z modelem hipotetyczno-dedukcyjnym. Celem głównym pracy było określenie wpływu zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta. Sposób jego realizacji polegał na krytycznym przeglądzie literatury wspartym wynikami przeprowadzonych badań własnych. Badania te charakteryzuje podejście analityczne, dające możliwość uogólnienia i modelowania wyników. 
Zaproponowana przez autora koncepcja badawcza pomiaru zaufania konsumenckiego do marki, a następnie określenie relacji między zaufaniem a lojalnością konsumenta są rozwinięciem paradygmatów ekonomii behawioralnej. Podejmowane przez autora rozważania wpisują się również w nurt nowej ekonomii instytucjonalnej, w której uznano, że trwałe relacje przedsiębiorstwa z konsumentami oparte na zaufaniu tworzą silną instytucję.
Ponadto wykazano, że zaufanie i jego składniki wpływają na efektywność działań przedsiębiorstwa rozumianą jako wzrost lojalności konsumenta. Działania te zweryfikowano i potwierdzono zaawansowanymi metodami statystycznymi.

Spis treści:

Wstęp

1. Behawioralne uwarunkowania decyzji konsumentów
1.1. Podstawowe elementy teorii zachowań konsumenta
1.2. Modele procesu decyzyjnego nabywcy w świetle ekonomii behawioralnej
1.3. Produkt materialny i niematerialny w wymiarze rynkowym
1.4. Determinanty lojalności konsumenta

2. Teoretyczne aspekty zaufania konsumenckiego do marki
2.1. Instytucjonalne znaczenie zaufania w ekonomii
2.2. Istota zaufania w procesie wymiany
2.3. Kształtowanie zaufania konsumenckiego
2.4. Rola marki w konkurencji rynkowej

3. Zaufanie konsumenckie do marki - pomiar i elementy składowe
3.1. Pomiar zaufania konsumenckiego do marki w świetle literatury
3.2. Elementy składowe zaufania konsumenckiego
3.3. Koncepcja własna pomiaru zaufania konsumenckiego do marki

4. Zaufanie do marki a lojalność konsumenta w świetle badań własnych
4.1. Przesłanki i założenia metodyczne realizowanych badań
4.2. Weryfikacja narzędzia pomiarowego zaufania konsumenckiego do marki
4.3. Pomiar zaufania konsumenckiego do marki i lojalności konsumenta
4.4. Wpływ zaufania konsumenckiego do marki na lojalność konsumenta
4.5. Teoretyczne i aplikacyjne walory wyników badań

Zakończenie
Literatura
Streszczenia
Załączniki
  Cena:

przechowalnia

23,60 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska