Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » INŻYNIERIA
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Nowoczesne systemy zarządzania jakością zgodne z ISO 9001:2015
Dostępność: Chwilowy brak towaru
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
268
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2017
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7934-174-0

Najniższy koszt wysyłki to tylko 10,00 zł
  Cena:

przechowalnia

23,50 zł

Każda organizacja dąży do optymalizacji mechanizmów prowadzonej działalności. Może to oznaczać zwiększenie udziału w rynku, zmniejszenie kosztów, wdrożenie efektywniejszego zarządzania czynnikami ryzyka czy podniesienie poziomu zadowolenia klienta. System zarządzania jakością stanowi strukturę, która umożliwia monitorowanie i zwiększanie efektywności działań w każdym obszarze. Naprzeciw tym dążeniom wychodzą normy ISO serii 9000.
Norma ISO 9001 to bez wątpienia standard cieszący się największym uznaniem na świecie spośród norm dotyczących systemowego zarządzania jakością. Korzysta z niej około 1 mln 200 tys. organizacji w 161 krajach. Jej założenia odnoszą się nie tylko do zarządzania jakością, lecz także do ogólnych kwestii związanych z systemowym zarządzaniem. Pomaga organizacjom w osiąganiu większego zadowolenia klienta i lepszej motywacji pracowników oraz ułatwia ciągłe udoskonalanie mechanizmów działania.
Zmieniające się konteksty, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, wymuszają na komitecie opracowującym normy ISO serii 9000 (TC 176) aktualizowanie norm. Ostatnia taka nowelizacja miała miejsce w 2015 r. W jej ramach wprowadzono m.in. podejście oparte na ryzyku, podejście procesowe stało się wymaganiem, a dokumentacja została zminimalizowana. W związku z tym organizacje posiadające system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 będą zmuszone w trzyletnim okresie przejściowym dostosować posiadany system do wymagań normy ISO 9001:2015. Organizacje pragnące wdrożyć taki system też będą musiały poznać wymagania znowelizowanego systemu.
Książka jest dedykowana zarówno organizacjom posiadającym już ten sytem, jak i wszystkim jednostkom zainteresowanym systemowym zarządzaniem jakością. Publikacja jest przeznaczona nie tylko dla osób praktycznie pragnących wprowadzić wymagania ISO 9001:2015, lecz także dla studentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych.

Spis treści:

Wprowadzenie 


1. Podstawy norm ISO serii 9000 
1.1. Geneza i struktura aktualnej rodziny norm ISO serii 9000 
1.2. Podstawowe pojęcia i zasady zarządzania jakością 
1.3. Terminy i definicje stosowane w systemach zarządzania jakością 
Literatura 

2. Współczesne podejście w systemach zarządzania jakością 
2.1. Kontekst organizacji i zainteresowane strony 
2.2. Zarządzanie procesowe 
2.2.1. Identyfikacja procesów i powiązań między procesami 
2.2.2. Wdrożenie podejścia procesowego i ocena funkcjonowania procesów 
2.3. Zarządzanie ryzykiem 
Literatura 

3. Wymagania normy ISO 9001:2015-10 
3.1. Przegląd zmian aktualizacyjnych z 2015 r 
3.2. Przegląd wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015-10 
Literatura 

4. Wdrażanie systemów zarządzania jakością 
4.1. Projektowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem podstawowych pojęć i zasad 
4.2. Metodyki wdrażania systemów zarządzania jakością 
4.3. Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością 
4.4. Diagnozowanie aktualnego systemu zarządzania jakością 
4.5. Błędy, szanse i ryzyko związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością 
Literatura 

5. Dokumentacja systemu zarządzania jakością 
5.1. Wprowadzenie i struktura dokumentacji 
5.2. Cele i polityka jakości 
5.3. Procedury, karty procesów i instrukcje 
5.4. Nadzór nad udokumentowanymi informacjami 
Literatura 

6. Audity jakości 
6.1. Istota i klasyfikacja auditów jakości 
6.2. Etapy i dokumentowanie wewnętrznych auditów jakości 
6.2.1. Zarządzanie programem auditów 
6.2.2. Prowadzenie auditów 
6.2.3. Dokumentowanie auditów 
6.3. Rola auditorów w procesie auditu 
Literatura 

Doskonalenie systemów zarządzania jakością 
7.1. Wytyczne normy PN-EN ISO 9004:2010 
7.2. Wytyczne normy PN-EN ISO 19011:2012 
7.3. Doskonalenie i rozwój w kierunku zintegrowanych systemów zarządzania 
Literatura 
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-05-27 07:52
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.