UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja

Informacje o produkcie

Wczesnoszkolna edukacja matematyczna - ograniczenia i ich przełamywanie


Wczesnoszkolna edukacja matematyczna - ograniczenia i ich przełamywanie
  Cena:

przechowalnia

22,00 zł

Dostępność: Chwilowy brak towaru
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć wszystkie koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
239
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2013
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7299-848-4
  Cena:

przechowalnia

22,00 zł

Nowoczesna koncepcja edukacyjna wskazuje na konieczność budowania zindywidualizowanych kompetencji jednostki zmuszonej do życia w coraz bardziej zmieniającej się rzeczywistości. Baumanowska "płynna nowoczesność" to rzeczywistość, w której wzorce i wzajemne relacje mają plastyczny, ciągle zmieniający się kształt, a jego kierowanie obciąża poszczególne jednostki. W tak wieloznacznym świecie warto pokusić się o prośbę rekonstrukcji znaczeń edukacyjnych, ich kontekstów społecznych i poznawczych. Jest to potrzebne także w zakresie pojęć dydaktyk szczegółowych, w tym dydaktyki matematyki.


Spis treści:

Wprowadzenie
Część I Teoretyczne konteksty wczesnoszkolnej edukacji matematycznej
Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych. Przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii
Szkolna matematyka jako skansen socjalizacji ucznia w klasach młodszych
Ocenianie w krainie entropii, czyli o nie oczywistości motywacyjnej funkcji oceny w edukacji wczesnoszkolnej
O potrzebie rozwijania myślenia twórczego w edukacji matematycznej uczniów
Zadania szkoły i rola nauczyciela w rozpoznawaniu i urzeczywistnianiu potencjalności uczniów zdolnych - perspektywa teoretyczno-praktyczna
Zapominanie matematyczne idee edukacyjne Caleba Gattegnlo
Część II Diagnostyczne odczytania matematycznych umiejętności
Po co oddawać do jabłek ogryzki, czyli o ilustracjach do zadań matematycznych
Kompetencje matematyczne uczniów klas trzecich - próba diagnozy
Matematyczny wymiar zindywidualizowanego nauczania w klasach najmłodszych
Dlaczego przeciętny człowiek nie może zrozumieć matematyki?
Część III Zajmowanie się matematyką w klasach najmłodszych - praktyczne imspiracje
Indywidualizacja pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie - przykłady dobrej praktyki w szkolnictwie brytyjskim
Strukturalne środki dydaktyczne środkami  zaradczymi - na przykładzie zastosowania materiałów Numicon
Potrzeba stosowania strategii heurystycznych w czasie zajęć edukacji matematycznej
Uczyć matematyki inaczej - zapiski praktyka

Bibliografia
Biogramy autorów
  Cena:

przechowalnia

22,00 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Przepisz kod:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska