UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Zarządzanie wiedzą i informacją


  Cena:

Ilość

przechowalnia

34,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
367
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2012
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7299-772-2numer ISBN
  Cena:

Ilość

przechowalnia

34,00 zł

Zarządzanie wiedzą i informacją (Knowledge and Information Management, KIM) od końca ubiegłego wieku jest dynamicznie rozwijającym się obszarem badań o charakterze interdyscyplinarnym i multidyscyplinarnym, podejmowanym przez przedstawicieli nauk humanistycznych, społecznych i technicznych. Nadrzędnym celem rozprawy jest analiza krytyczna tego obszaru. Wiele miejsca poświęcono w pracy kwestiom definicyjnym, terminologicznym, a także badaniom wybranej grupy studentów kierunku i specjalności bibliologiczno-informatologicznych oraz związanych z nim zachowań, umiejętności i odczuć.

Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1. Podstawowe pojęcia w zarządzaniu wiedzą i informacją
1.1. Informacja i wiedza
1.1.1. Definicje, rodzaje i typologie
1.1.2. Związki z innymi pojęciami
1.2. Umiejętności i kompetencje
1.2.1. Definicje, rodzaje, typologie
1.2.2. Związki z innymi pojęciami
Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą i informacją - interdyscyplinarny i multidyscyplinarny obszar badań
2.1. Zarządzanie informacją
2.2. Zarządzanie wiedzą
2.3. Zarządzanie  informacją, zarządzanie wiedzą - podobieństwa i różnice, podejście zintegrowane
2.4. Wymiary i poziomy zarządzania wiedzą i informacją
2.5. Zarządzanie wiedzą i informacją a inne zagadnienia
2.5.1. Kapitał intelektualny
2.5.2. Uczenie się indywidualne i organizacyjne
2.5.3. Kultura organizacji
2.5.4. Zarządzanie kompetencjami
2.5.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi
2.5.6. Zarządzanie projektami
2.5.7. Zarządzanie mądrością
Rozdział 3. Zarządzanie wiedzą i informacją a bibliologia i informatologia
3.1. Wspólny cel i przedmiot badań
3.2. Od zarządzania informacją do zarządzania wiedzą i informacją w bibliologii i informatologii
3.3. Luki wiedzy, potrzeby i zachowania informacyjne
3.4. Kształcenie menedżerów wiedzy i informacji
Rozdział 4. Organizacyjny wymiar zarządzania wiedzą i informacja ze szczególnym uwzględnieniem uczelni
4.1. Zarządzanie wiedzą a zadania uczelni
4.2. Kapitał intelektualny i kultura organizacyjna uczelni
4.3. Korzyści z zarządzania wiedzą i informacją
4.4. Modele i strategie zarządzania wiedzą i informacją
4.4.1. Organizacje różnych typów
4.4.2. Uczelnie
4.5. Czynniki sprzyjające u bariery zarządzania wiedzą i informacją
4.5.1. Organizacje różnych typów
4.5.2. Uczelnie
4.6. Efektywność zarządzania wiedzą i informacją
4.7. Technologie, narzędzia i systemy w zarządzaniu wiedzą i informacją
4.7.1. Organizacje różnych typów
4.7.2. Uczelnie
Rozdział 5. Indywidualny wymiar zarządzania wiedzą i informacją
5.1. Indywidualne zarządzanie informacją
5.1.1. Geneza koncepcji i znaczenia terminu
5.1.2. Modele i przykłady badań
5.2. Indywidualne zarządzenie wiedzą
5.2.1. Geneza koncepcji i znaczenie terminu
5.2.2. Wiedza indywidualna (i informacja) a wiedza cicha
5.2.3. Modele i przykłady badań
5.2.3.1. Środowisko biznesowe i inne
5.2.3.1. Środowisko naukowe i akademickie
5.3. Koncepcje informacyjne
5.3.1. Geneza koncepcji i definicje pojęcia
5.3.2. Modele i standardy
5.4. Indywidualne zarządzanie informacją. Indywidualne zarządzanie wiedzą
5.4.1. Podobieństwa i różnice
5.4.2. Kształtowanie indywidualnej przestrzeni wiedzy i informacji
5.4.3. technologie i narzędzia w indywidualnym zarządzaniu wiedzą i informacją
5.4.4. Model Indywidualnego Zarządzania Wiedzą i Informacją
Rozdział 6. Indywidualne zarządzanie wiedzą i informacją - na przykładzie badań wśród studentów kierunków specjalności informatologiczno - bibliologicznych
6.1. Celem organizacja i metodyka badań
6.2. Istota i znaczenie zarządzania wiedzą i informacją w opinii studentów - wyniki badań (część pierwsza)
6.2.1. Definiowanie zarządzania wiedzą i informacją
6.2.2. Rola zarządzania wiedzą i informacją w studiowaniu, życiu i pracy
6.2.3. Czynniki ułatwiające i utrudniające zarządzanie wiedzą i informacją
6.3. Zachowania, umiejętności i odczucia studentów w zakresie zarządzania wiedzą i informacją - wyniki badań (część druga)
6.3.1. Definiowanie zarządzania wiedzą i informacją
6.3.2. Organizacja, przechowywanie, ochrona
6.3.3. Selekcja, ocena
6.3.4. Rozpowszechnianie, dzielenie się
6.3.5. Tworzenie, analiza i prezentowanie
6.4. Skala samooceny indywidualnego zarządzania wiedzą i informacją
6.4.1. Konstrukcja narzędzia
6.4.2. Ogólna samoocena badanych studentów
Zakończenie
Summary
Literatura
Indeks nazwisk
  Cena:

Ilość

przechowalnia

34,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Dostępność: brak - zapytaj
przechowalnia
Gierszewska Grażyna
38,00 zł
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska