Monografia traktująca o projektowaniu w komputerowym wspomaganiu procesu dydaktycznego jest adresowana dla tych wszystkich, których interesują aspekty praktycznego, skutecznego i ekonomicznego stosowania metod i narzędzi ICT w szeroko rozumianej edukacji. Przedstawiane zagadnienia mogą być przydatne nie tylko dla badaczy podjętej problematyki, ale i dla studentów (szczególnie kierunku edukacja techniczno-informatyczna i specjalności edukacja medialna i informatyczna) oraz nauczycieli wdrażających nowe technologie do zawodowej praktyki (nie tylko do zajęć komputerowych i informatyki).
Spis Treści:Wprowadzenie
Eunika Baron-Polańczyk Projektowanie w działalności dydaktycznej wspomaganej komputerowo
Monika Frania Elementy internetowego „edutainment” w zajęciach dydaktycznych
Piotr Antczak E-learning w kształceniu całożyciowym. Platforma edukacyjna Moodle
Paulina Woźniak Wykorzystanie technik multimedialnych w podnoszeniu efektywności nauczania matematyki
Marta Czajkowska „Profesor Klaus” a przyswajanie słownictwa języka niemieckiego
Monika Robaszyńska Ukryty Internet jako pomoc naukowa dla studentów
Krzysztof Stanikowski, Natalia Warszawska Oprogramowanie wyszukujące informacje wspomagające proces kształcenia
Katarzyna Oleksińska Tablica interaktywna – nowe techniczne możliwości dla edukacji
Anita KaryńTablica multimedialna jako narzędzie pracy nauczyciela XXI wieku
Przemysław Chmielecki Wirtualizacja sposobem na poszerzenie świadomości technicznej ucznia
Andrzej Czajkowski Wirtualizacja jako narzędzie wspomagające nauczanie na poziomie studiów wyższych na kierunkach informatycznych