UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Komory spalania silników turbinowych. Organizacja procesu spalania


  Cena:

przechowalnia

19,00 zł

Dostępność: brak - zapytaj
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
150
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2010
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7207-864-3
  Cena:

przechowalnia

19,00 zł

Skrypt zawiera podstawowe wiadomości na temat budowy, zasady działania i podstaw projektowania komór spalania lotniczych silników turbinowych (wśród których można rozróżnić silniki turboodrzutowe, turbowentylatorowe i turbo­śmigłowe). Przeprowadzona została analiza złożonych problemów związanych z aerodynamiką przepływu czynnika przez komorę spalania, takich jak: przepływ powietrza w dyfuzorze, rozdział powietrza do komory żarowej i do kanałów pierścieniowych, tworzenie wiru recyrkulacyjnego, turbulentne mieszanie strug itp.

W pracy przedstawiono również nowe kierunki w tworzeniu niskoemisyjnych komór spalania oraz metody prowadzenia badań. Zamieszczono także przykłady obliczeń wybranych zagadnień związanych z projektowaniem komory spalania typowego silnika turbinowego.

Spis treści:

1. Wstęp
1.1. Ogólne rozważania na temat komór spalania
1.2. Obieg teoretyczny silnika turbinowego
1.3. Główne zespoły i strefy komory spalania
1.4. Wymagania stawiane komorom spalania
1.5. Typy komór spalania
1.6. Rys historyczny rozwoju silnika turbinowego
2. Podstawy procesu spalania paliw w komorze spalania
2.1. Ogólne definicje
2.2. Podstawy teoretyczne procesu zapłonu
2.3. Spalanie turbulentne
2.4. Dyfuzyjne spalanie kropel paliwa
2.5. Proces wybuchu
2.5.1. Parametry wybuchowe
3. Kształtowanie aerodynamiki komory spalania pod kątem organizacji przebiegu procesów
spalania
3.1. Wprowadzenie
3.2. Dobór dyfuzora
3.3. Rozdział powietrza do komory żarowej i do kanałów pierścieniowych
3.4. Tworzenie wiru recyrkulacyjnego jako strefy stabilnego spalania
3.4.1. Metody stabilizacji płomienia w przepływie
3.5. Strefa mieszania i rozcieńczania spalin
3.6. Profi i temperatury spalin na wlocie do turbiny
3.7. Chłodzenie ścian komory żarowej
4. Organizacja procesów spalania w komorze spalania
4.1. Ogólne wymagania dotyczące procesu spalania w komorach spalania silników turboodrzutowych
4.2. Modelowanie procesów spalania w komorach spalania silników
4.3. Zapłon
4.3.1. Rodzaje zapłonu
4.4. Wtrysk paliwa
4.4.1. Mechanizm rozbicia kropel paliwa
4.4.2. Wtryskiwacze paliwa
4.5. Emisja zanieczyszczeń i jej wpływ na rozwój komór spalania
4.5.1. Powstawanie toksycznych zanieczyszczeń
4.5.2. Niskoemisyjne komory spalania
4.5.3. Inne rozwiązania niskoemisyjnych napędów lotniczych
5. Badania komór spalania silników turboodrzutowych
6. Przykład obliczenia geometrii wstępnej komory spalania

 

  Cena:

przechowalnia

19,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Dostępność: brak - zapytaj
przechowalnia
Bociek Stanisław, Gruszecki Jan
17,00 zł
Dostępność
przechowalnia
Michalski Jan P.
36,00 zł
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska