UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Zarządzanie relacjami z klientem. Strategie i systemy. PROMOCJA!


  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł
15,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
242
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2006 - wyd. III
Język
polski
ISBN/ISSN
83-7351-207-1numer ISBN
  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł
15,00 zł

Uwaga: Lekko zabrudzona Okładka

Obecnie bardzo popularne staje się nowe podejście do pojęcia gospodarki, czy szerzej - ekonomii. Mówi się o gospodarce postindustrialnej lub usługowej (sernice economy), wskazując na odejście od trendów ukierunkowanych ściśle na wytwarzanie produktów możliwie najniższym kosztem, w kierunku rozwijania usług związanych z produktami, o gospodarce wiedzy (knowledge economy), wskazując na największe znaczenie tego zasobu we współczesnym biznesie, czy o gospodarce zasobów niematerialnych (intangibles economy).
Właściwie wszystkie przytoczone powyżej pojęcia koncentrują się na „niematerialności' zasobów. W pewnym sensie dyskredytują one znaczenie zasobów materialnych takich, jak ziemia, praca i kapitał na rzecz elementów niematerialnych, które dzisiaj mają decydować o przewadze konkurencyjnej, czy wręcz o przetrwaniu organizacji na rynku. Do tych niematerialnych zasobów zalicza się przede wszystkim wiedzę pracowników organizacji, ale nie tylko. Obejmują one także znane w tradycyjnym marketingu pojęcia wizerunku organizacji, firmy, marki, kultury organizacyjnej. Ich rosnące znaczenie wynika przede wszystkim z faktu coraz większego podobieństwa produktów, wobec czego o popycie na nie zaczynają decydować związane z nimi usługi lub inne zasoby niematerialne (opieka posprzedażna, troska o klienta, serwis itp.). To one w dutej mierze decydują o wyborze dokonywanym przez klienta - kreują jego preferencje. Zdolność organizacji do właściwego zarządzania zasobami niematerialnymi w dutej mierze decyduje o jej sukcesie. Wydaje się, że dzisiaj oprócz wymienionych zasobów, coraz więcej świadomych menedżerów dostrzega konieczność zapewnienia klientowi maksymalnego komfortu w zakupie i użytkowaniu produktów czy usług, dając mu wrażenie ich całkowitej personalizacji i indywidualizacji do jego potrzeb. Jest to możliwe między innymi dzięki przemieszczaniu tworzenia wartości „w przód" łańcucha produkcyjnego, w szczególności poprzez tworzenie wartości w procesie dystrybucji. Współcześnie coraz łatwiej bowiem jest kopiować produkty, czy usługi. Liberalizacja rynków, dynamiczny rozwój technologii teleinformatycznych oraz coraz szybszy, łatwiejszy i tańszy dostęp do informacji powodują wzrost trudności w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Źródłem tej przewagi staje się natomiast umiejętnie zorganizowana obsługa klientów, polegająca na budowaniu indywidualnych, długoterminowych relacji i oferowania produktów i usług, które stanowią odpowiedź na indywidualne potrzeby klientów. Klienci pragną informacji i porady, chcą być rozpoznawani i pamiętani. Należy podkreślić, ze dla organizacji posiadających dużą liczbę klientów budowanie tego typu relacji nie jest łatwe. Wymaga ono zarówno odpowiedniej strategii, kultury organizacyjnej, jak i konkretnych rozwiązali teleinformatycznych.

Spis treści:

WSTĘP
1. STRATEGIE INFORMACYJNE I STRATEGIE INFORMATYZACJI ORGANIZACJI
1.1 WPROWADZENIE DO STRATEGII ZARZĄDZANIA
1.2 STRATEGIE INFORMACYJNE
1.3 STRATEGIE INFORMATYZACJI

2. WYBRANE TRENDY W EKONOMII I MARKETINGU. KLIENT W CENTRUM ZAINTERESOWANIA
2.1 NOWE KONCEPCJE W EKONOMII
2.2 POZIOMY RELACJI DOSTAWCA-KLIENT
2.3 EFEKTYWNE STRATEGIE ORGANIZACJI
2.4 REORIENTACJA: OD JAKOŚCI PRODUKTU DO WARTOŚCI DLA KLIENTA
2.5 DANE O KLIENCIE - PODEJŚCIE INFORMATYCZNE
2.6 SATYSFAKCJA A LOJALNOŚĆ
2.7 STRUKTURY ORGANIZACYJNE UKIERUNKOWANE NA KLIENTA
2.8 WARTOŚĆ KLIENTA DLA ORGANIZACJI - RENTOWNOŚĆ KLIENTA

3. CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM). KONCEPCJE MARKETINGOWE
3.1 DEFINICJE, FILOZOFIA I CELE CRM
3.2 RELACJE ZARZĄDZANE PRZEZ KLIENTA
3.3 CHARAKTERYSTYKA PROCESU SPRZEDAŻY

4. CUSTOMER RELATIONCHIP MANAGEMENT NARZĘDZIA INFORMATYCZNE
4.1 RODZAJE OPROGRAMOWANIA CRM
4.2 EWOLUCJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH CRM
4.3 FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - FORMALIZACJA STRATEGII CRM
4.4 CONTACT CENTER JAKO ELEMENT CRM
4.5 WDRAŻANIE STRATEGII CRM A WDRAŻANIE SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
4.6 KORZYŚCI ZE STOSOWANIA CRM

5. POLSKI RYNEK CRM
5.1 ZASIĘG I PERSPEKTYWY
5.2 PRZEGLĄD DOSTAWCÓW CRM
5.3 WYBRANE ROZWIĄZANIA CRM NA RYNKU POLSKIM
5.3.1 Aurum (firma wdrażająca: ComArch, www.cornarcli.pl)
5.3.2 CRM9000 (firma wdrażająca: Logotec Eragineerin, www.logotecerigineerirag.eom)
5.3.3 marketing.managment (firma wdrażające: @vantage, www.vantage.pl)
5.3.4 eContact, eService (firma wdrażające: Komtech, www. korntech.com.pl)
5.3.5 recentCRM, GoldMine (firma wdrażająca: Connect Distribution, www.recent.pl)
5.3.6 SAP CRM (firma wdrażające: SAP, www.sap.com)
5.3.7 Siebel 7 (firma wdrażające: ICL Poland, www.icl.com.pl, HOGART, www.hogart.com.pl, OptiX Polska, www.optix.pl)
5.3.8 Viking (firma wdrażająca: Infomedia, www.infornedia.com.pl)
5.3.9 M2 / CRM (firma na wdrażająca: M2 NET, wwzv.m2net.pl)
5.3.10 ITM Hermes

PODSUMOWANIE
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
LITERATURA
STRESZCZENIE
SUMMARY
  Cena:

Ilość

przechowalnia

20,00 zł
15,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
przechowalnia
Siemieniako Dariusz, Urban Wiesław
29,90 zł
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska