UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Zasilanie silników wysokoprężnych mieszaninami paliwa rzepakowego z olejem napędowym


  Cena:

Ilość

przechowalnia

25,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
101
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2008 - wyd. II
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

25,00 zł

Książka zawiera zagadnienia związane ze stosowaniem w Polsce do zasilania silników wysokoprężnych mieszanin paliw roślinnych z olejem napędowym. Paliwem roślinnym jest w tym przypadku ester metylowy kwasów tłuszczowych oleju rzepakowego, produkowany na skalę przemysłową. Opisano właściwości fizykochemiczne badanych paliw i przedstawione zostały zależności matematyczne do oceny ich wpływu na parametry procesu wtrysku i spalania. W konsekwencji, w oparciu o wybrane parametry charakterystyki prędkościowej i obciążeniowej silników dokonano porównania skutków stosowania mieszanin paliwa rzepakowego z olejem napędowym w stosunku do samego oleju napędowego. Obiektami badań były silniki o różnych systemach wtrysku i spalania: z wtryskiem bezpośrednim, z wtryskiem pośrednim i system zasilania Common Rail. Książka kierowana jest do pracowników naukowych wyższych uczelni technicznych i rolniczych, a także do polityków, w gestii których leżą decyzje w zakresie surowców energetycznych w Polsce.

Spis treści:

PRZEDMOWA
WYKAZ WAŻNIEJSZYCH OZNACZEŃ

1. WPROWADZENIE

2. CHARAKTERYSTYKA WŁASNOŚCI FIZYKOCHEMICZNYCH BADANYCH PALIW

3. GŁÓWNE PARAMETRY BADANYCH SILNIKÓW
3.1. Układ zasilania silnika AD3.152 z wtryskiem bezpośrednim
3.2. Układ zasilania silnika 4C90 z wtryskiem pośrednim
3.3. Silnik G9T 2.2 dCi RENAULT z systemem wtrysku typu Common Rail

4. CHARAKTERYSTYKA STANOWISK BADAWCZYCH
4.1. System do pomiaru parametrów pracy silników

5. WYBRANE WŁASNOŚCI PALIW RZEPAKOWYCH A PARAMETRY PROCESU ICH WTRYSKU

6. SAMOZAPŁON PALIW RZEPAKOWYCH

7. WYNIKI BADAŃ
7.1. Parametry pracy silnika AD3.152 zasilanego mieszaninami estrów metylowych kwasów tłuszczowych oleju rzepakowego z olejem napędowym
7.2. Parametry pracy silnika 4C90 zasilanego mieszaninami estrów metylowych kwasów tłuszczowych oleju rzepakowego z olejem napędowym
7.3. Parametry pracy silnika G9T 2.2 dCi RENAULT zasilanego mieszaninami estrów metylowych kwasów tłuszczowych oleju rzepakowego z olejemnapędowym

8. EKONOMICZNE I POLITYCZNE ASPEKTY STOSOWANIA PALIW RZEPAKOWYCH W POLSCE

9. PODSUMOWANIE

LITERATURA I INNE ŹRÓDŁA
STRESZCZENIE
  Cena:

Ilość

przechowalnia

25,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska