Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Marketing i sprzedaż
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
238
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2002 - wyd. I
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

15,00 zł

Fragment książki:

Rynek, to ciągłe procesy dokonywania transakcji zakupów i sprzedaży dóbr i usług - z uwzględnieniem warunków, w wyniku których producenci dążą do zrealizowania zysków, a konsumenci do zaspokojenia potrzeb.
Cel indywidualny gospodarowania wynika ze ścierania się dążeń różnych podmiotów gospodarczych (gospodarstw domowych, przedsiębiorstw). Dobrobyt społeczny będący sumą dążeń i działań jednostek jest zarazem siłą motoryczną postępu ekonomicznego i cywilizacyjnego. Rynek jest miejscem i procesem realizacji tych celów i dążeń i podlega mechanizmowi samoregulacji, zarówno w skali mikro-, jak i makroekonomicznej.
Rynek tym samym musi być w warunkach rozwiniętej gospodarki towarowo-pieniężnej miejscem zorganizowanym w sensie instytucjonalnym. Na podstawie rynku i jego elementów wykształciła się współczesna gospodarka rynkowa jako system gospodarczy, w którym koordynacja działań między podmiotami dokonuje się właśnie poprzez rynek, ściślej biorąc, poprzez funkcje poszczególnych rynków. Podział rynków na tej podstawie sprowadza się do wyodrębnienia kilku ich rodzajów.
Model gospodarki rynkowej jest uproszczonym przedstawieniem systemu rynkowego opartego na założeniach gospodarki kapitalistycznej.

Spis treści:

Rozdział I Gospodarka rynkowa
Rozdział II Sprzedaż
Rozdział III Marketing
Rozdział IV Możliwości marketingowe a zmiany w otoczeniu firmy
Rozdział V Postępowanie konsumenta na rynku
Rozdział VI Postępowanie przedsiębiorstwa na rynku
Rozdział VII Relacje między sprzedażą a marketingiem
Rozdział VIII Strategie marketingowe
Rozdział IX Wybrane elementy rynku rolno-żywnościowego
Rozdział X Rynki towarowe wybranych produktów żywnościowych
Rozdział XI Marketing w agrobiznesie
Literatura
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Giemza Mariusz, Sikora Tadeusz
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym do bloku tematycznego - Obsługa klienta. Omówiono w nim system klasyfikacji towarów i usług oraz sposoby dobierania towaru do odpowiedniej grupy, podano zasady korzystania z norm. Przedstawiono właściwości towarów w aspekcie czynników wpływających na ich jakość oraz metody badania jakości towarów.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-08-23 19:37
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.