UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Marketing i sprzedaż


  Cena:

Ilość

przechowalnia

15,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
238
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2002 - wyd. I
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

15,00 zł

Fragment książki:

Rynek, to ciągłe procesy dokonywania transakcji zakupów i sprzedaży dóbr i usług - z uwzględnieniem warunków, w wyniku których producenci dążą do zrealizowania zysków, a konsumenci do zaspokojenia potrzeb.
Cel indywidualny gospodarowania wynika ze ścierania się dążeń różnych podmiotów gospodarczych (gospodarstw domowych, przedsiębiorstw). Dobrobyt społeczny będący sumą dążeń i działań jednostek jest zarazem siłą motoryczną postępu ekonomicznego i cywilizacyjnego. Rynek jest miejscem i procesem realizacji tych celów i dążeń i podlega mechanizmowi samoregulacji, zarówno w skali mikro-, jak i makroekonomicznej.
Rynek tym samym musi być w warunkach rozwiniętej gospodarki towarowo-pieniężnej miejscem zorganizowanym w sensie instytucjonalnym. Na podstawie rynku i jego elementów wykształciła się współczesna gospodarka rynkowa jako system gospodarczy, w którym koordynacja działań między podmiotami dokonuje się właśnie poprzez rynek, ściślej biorąc, poprzez funkcje poszczególnych rynków. Podział rynków na tej podstawie sprowadza się do wyodrębnienia kilku ich rodzajów.
Model gospodarki rynkowej jest uproszczonym przedstawieniem systemu rynkowego opartego na założeniach gospodarki kapitalistycznej.

Spis treści:

Rozdział I Gospodarka rynkowa
Rozdział II Sprzedaż
Rozdział III Marketing
Rozdział IV Możliwości marketingowe a zmiany w otoczeniu firmy
Rozdział V Postępowanie konsumenta na rynku
Rozdział VI Postępowanie przedsiębiorstwa na rynku
Rozdział VII Relacje między sprzedażą a marketingiem
Rozdział VIII Strategie marketingowe
Rozdział IX Wybrane elementy rynku rolno-żywnościowego
Rozdział X Rynki towarowe wybranych produktów żywnościowych
Rozdział XI Marketing w agrobiznesie
Literatura
  Cena:

Ilość

przechowalnia

15,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska