UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Instytucje i usługi bankowe w opinii właścicieli mikro- i małych przedsiębiorstw


  Cena:

Ilość

przechowalnia

23,00 zł

Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
161
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2008
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

23,00 zł

Tytułowa zależność to obecnie istotny element sfery gospodarczej: banki oferują coraz większe pakiety firmom, natomiast firmy korzystają z banków, których usługi najbardziej im odpowiadają. Co zatem liczy się dla właściciela niedużej firmy, gdy wybiera... tylko usługi, bowiem ? za autorem książki ? na polskim rynku wybór banku mieści się jeszcze w sferze teoretycznej. I o tym m.in. traktuje kolejna praca Andrzeja Sołomy, oparta na badaniach 342 właścicieli mikro- i małych firm z Warmii i Mazur. Dowiadujemy się zatem, z jakich źródeł przedsiębiorcy czerpią informacje bankowe, co jest ważne dla kobiet, a co dla mężczyzn ? miła i kompetentna obsługa w banku, bezpośrednia wizyta przedstawiciela banku w firmie czy może ulotki przysyłane do domu lub broszury wyłożone w banku. W prowadzeniu firmy ważną rolę odgrywa również czas. Ci, którzy prowadzą działalność gospodarczą od kilku lat, przekładają swoje doświadczenie na wybór konkretnych, sprawdzonych usług. Przywiązują się do jednego banku, bo tak jest wygodniej, łatwiej itp.
Odbiorcami tej książki mogą być głównie pracownicy naukowi z katedr finansowych polskich uczelni, studenci, ale także przedstawiciele praktyki bankowej i właściciele firm

Spis treści:

Wstęp

1. Bank sługą, partnerem czy panem?
1.1. Ogólnogospodarcze i ogólnospołeczne znaczenie rozwoju usług
1.2. Sfera usługowa
1.3. Alienacja banków - analiza problematyki
1.3.1. Pojęcie usługi
1.3.2. Bankowość partnerska
1.3.3. Informacja

2. Właściciele mikro- i małych przedsiębiorstw o źródłach uzyskiwania informacji dotyczących usług i produktów bankowych
2.1. Zadłużenia - wady czy zalety?
2.2. Informacja bankowa a paradygmat Harolda Lasswella
2.3. Metoda badań
2.4. Społeczno-demograficzna charakterystyka respondentów i parametry ich firm
2.5. Źródła informacji o usługach bankowych
2.6. Płeć a źródła uzyskiwania informacji o usługach bankowych
2.7. Wiek
2.8. Wykształcenie
2.9. Parametry firmy
2.9.1. Czas prowadzenia firmy
2.9.2. Stan liczebny pracowników
2.9.3. Skład zespołu
2.9.4. Lokalizacja firmy
2.9.5. Wysokość dochodu

3. Informacja bankowa i jej wpływ na klientów
3.1. Informacje kreujące wizerunek banków
3.2. Funkcjonowanie banku jako źródło informacji promującej jego wybór
3.3. Rola wyznaczników czasu i przestrzeni w percepcji działalności bankowej
3.4. Elementarne wskaźniki, różnicujące opinie respondentów na temat funkcjonowania banku
3.4.1. Płeć
3.4.2. Wiek
3.4.3. Wykształcenie
3.4.4. Wysokość dochodu
3.5. Zróżnicowanie opinii respondentów a cechy przedsiębiorstw, stanowiących ich własność
3.5.1. Lokalizacja firmy
3.5.2. Czas prowadzenia firmy
3.5.3. Liczba osób zatrudnianych w firmie
3.5.4. Załoga
3.5.5. Wysokość rocznych przychodów

4. Korzystanie przez przedsiębiorców z usług i produktów bankowych - dylematy i uwarunkowania
4.1. Tradycyjne i innowacyjne produkty/usługi bankowe w odbiorze przedsiębiorców
4.2. Cechy społeczno-demograficzne a zakres korzystania z wybranych usług i produktów bankowych
4.2.1. Płeć
4.2.2. Wiek
4.2.3. Wykształcenie
4.2.4. Wysokość miesięcznego dochodu na osobę
4.3. Niektóre parametry firmy a zakres korzystania z usług/produktów bankowych
4.3.1. Czas prowadzenia firmy
4.3.2. Liczba zatrudnionych pracowników
4.3.3. Skład załogi pracowniczej
4.3.4. Wysokość rocznych przychodów
4.2.5. Lokalizacja firmy

5. Poziom zadowolenia respondentów z usług banku w zakresie prowadzenia rachunku bieżącego
5.1. Zadowolenie
5.2. Tropem Kopernika
5.3. Cechy społeczno-demograficzne a ocena realizacji poszczególnych czynności związanych z prowadzeniem bieżącego rachunku firmy
5.3.1. Płeć
5.3.2. Wiek
5.3.3. Wykształcenie
5.3.4. Wysokość miesięcznego dochodu na jedną osobę w rodzinie
5.4. Niektóre parametry firmy a ocena poziomu realizacji poszczególnych czynności związanych z prowadzeniem bieżącego rachunku
5.4.1. Czas prowadzenia firmy
5.4.2. Tajemnica bankowa
5.4.3. Liczba pracowników
5.4.4. Skład załogi
5.4.5. Roczne przychody ze sprzedaży produktów/usług
5.4.6. Lokalizacja firmy

Literatura

  Cena:

Ilość

przechowalnia

23,00 zł

Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska