Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Komunikacja interpersonalna w biznesie
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 2
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
206
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2006
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7299-461-5

Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł
  Cena:

Ilość

przechowalnia

15,00 zł

Rozwój i doskonalenie form komunikacji (w sensie przemieszczania się ludzi i przedmiotów oraz przekazu informacji na odległość) to podstawowe przyczyny postępu społecznego, cywilizacyjnego i gospodarczego. Sens słowa "komunikacja" kojarzy się z transportem lub sposobem porozumiewania się ludzi. W ujęciu humanistycznym lub społecznym komunikacja służy do porozumiewania się ludzi jako istot myślących, świadomie tworzących i używających znaków i symboli. W ujęciu ekonomicznym komunikacja społeczna wpisuje się w problematykę wytwarzania dóbr, ich dystrybucję, wymianę i konsumpcję celem zaspokajania ludzkich potrzeb. Potrzeby indywidualne i zbiorowe kształtują się pod wpływem zwrotnego przepływu informacji między jednostkami i grupami w zależności od poziomu rozwoju społecznego oraz materialnych i niematerialnych środków zaspokojenia ludzkich oczekiwań. To właśnie wiedza zdobyta dzięki komunikacji jest jednym z istotnych czynników kreowania wewnętrznych motywacji ludzkiego postępowania, związku między komunikacją a jakością życia jednostki i grupy. Na ową jakość życia wywierają wpływ zdarzenia ekonomiczne zachodzące w gospodarce wolnorynkowej. Gra sił ekonomicznych wzmaga konkurencyjność działań podejmowanych przez podmioty gospodarcze w biznesie. Prowadzenie biznesu jest warunkowane osiąganiem dodatnich wyników finansowych oraz płynnością przepływów gotówkowych. Przedsiębiorstwa i ich menedżerowie znajdują się w ciągle zmieniającym się makro- i mikrootoczeniu zewnętrznym. Firmy są uzależnione od sił ekonomicznych, politycznych, przyrodniczych, technicznych, kulturowych i demograficznych. Jednocześnie na procesy decyzyjne wywiera wpływ otoczenie wewnętrzne w postaci kierownictwa, pracowników i kultury firmy. Budowanie procesów decyzyjnych w biznesie wymaga zatem uwzględniania wpływu wszystkich sił oddziałujących na organizację. Trafność podejmowanych decyzji jest m.in. uzależniona od wiarygodnego przepływu informacji, ta zaś od właściwej komunikacji interpersonalnej.

Spis treści:

Wstęp

1. Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym
1.1. Historyczny kontekst komunikacji społecznej
1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji
1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji
1.4. Komunikacja niewerbalna w zachowaniach międzyludzkich
1.4.1. Glówne cele komunikacji niewerbalnej
1.4.2. Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji
1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej
1.4.4. Gesty zamknięte i otwarte

2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego
2.1. Źródła potrzeb komunikacji w biznesie
2.2. Komunikacja interpersonalna w realizacji przywództwa
2.3. Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi
2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem
2.5. Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych

3. Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych
3.1. Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu
3.2. Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia
3.2.1. Style negocjowania
3.2.2. Negocjacje międzykulturowe
3.3. Skuteczność technik niewerbalnych
3.4. Środowisko komunikacji w negocjacjach
3.5. Inteligencja emocjonalna w negocjacjach

4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem
4.1. Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie
4.2. Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikiem
4.3. Komunikacja interpersonalna menedżera z klientem
4.4. Relacje interpersonalne biznesmen - menedżer

Piśmiennictwo
Załączniki
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Fiske John
Oddajemy do Waszych rąk książkę jednego z największych autorytetów w dziedzinie komunikowania społecznego – Johna Fiske'a. W niniejszej pracy przedstawia on główne tezy
Warner Tony
Komunikowanie się pełni istotną rolę we wszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ich życia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnego przekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniących rolę menedżera
Gomulski Wiesław
Negocjacje są coraz bardziej powszechną metodą porozumiewania się ludzi, językiem komunikowania się. Kształtują relacje biznesowe i społeczne, są też narzędziem pracy w tych dziedzinach.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-08-19 09:38
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.