UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Menu
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
KOSZTY WYSYŁKI
  • Przedpłata na konto kurier InPost: 13 zł
  • Płatne kurierowi przy odbiorze kurier InPost: 19 zł
  • InPost Paczkomaty: 12 zł
  • Przedpłata na konto kurier DHL: 16 zł
  • Szczegóły dotyczące wysyłki
Logowanie || Rejestracja

Informacje o produkcie

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa


  Cena:

przechowalnia

26,00 zł

Dostępność: brak - zapytaj
Autor: Siudak Marek
Najniższy koszt wysyłki to tylko 12,00 zł

Najedź aby zobaczyć pozostałe koszty wysyłki

Specyfikacja książki
Ilość stron
224
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2001 - wyd. I
Język
polski
  Cena:

przechowalnia

26,00 zł

Praca dotyczy relatywnie nowej problematyki, słabo reprezentowanej na polskim rynku wydawniczym. Jej oryginalność wyraża się zarówno w sposobie prezentacji koncepcji MVA i EVA, jak i w podejściu empirycznym. Zasługuje na uwagę (teoretyków i praktyków) także dlatego, gdyż stanowi jedyne obecnie w Polsce kompleksowe ilościowe ujęcie problematyki zarządzania wartością, uwzględniające realia funkcjonowania krajowych przedsiębiorstw.

Spis treści:

Wstęp
Wykaz niektórych oznaczeń i skrótów
Słownik terminów angielskich

1. WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
    1.1. Wartość przedsiębiorstwa a wartość firmy
    1.2. Wartości niematerialne i prawne
    1.3. Analiza wartości niematerialnych polskich przedsiębiorstw giełdowych
    1.4. Podstawy teoretyczne wyceny przedsiębiorstwa

2. PODSTAWY TEORETYCZNE I METODYCZNE ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
    2.1. Istota zarządzania przez wartość
    2.2. Maksymalizacja wartości przedsiębiorstwa w teorii finansów
    2.3. Rynkowa wartość dodana
    2.4. Ekonomiczna wartość dodana
    2.5. Dźwignia operacyjna i finansowa a ekonomiczna wartość dodana
    2.6. Inne własności ekonomicznej wartości dodanej
    2.7. Alternatywne koncepcje pomiaru kreacji wartości
    2.8. Wskaźniki zarządzania wartością

3. KSZTAŁTOWANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
    3.1. Model kreowania wartości przedsiębiorstwa
    3.2. Restrukturyzacja w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa
    3.3. Instrumenty restrukturyzacji zwiększającej wartość przedsiębiorstwa
    3.4. Narzędzia restrukturyzacji w ramach zewnętrznych źródeł zwiększenia wartości przedsiębiorstwa
    3.5. Narzędzia restrukturyzacji finansowej
    3.6. Zarządzanie przez wartość a teoria agencji

4. ANALIZA I OCENA ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GIEŁDZIE PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH W WARSZAWIE
    4.1. Przedmiot, charakterystyka i założenia metodyczne badań
    4.2. Wyniki badań w zakresie zarządzania wartością
    4.3. Podsumowanie wyników badań
    4.4. Analiza migracji wartości w Polsce

Załączniki
Bibliografia
Indeks

  Cena:

przechowalnia

26,00 zł

Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska