Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna
  • Nauka
  • Edukacja
  • Technika
serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie
Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Dostępność: brak - zapytaj
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
224
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2001 - wyd. I
Język
polski

Najniższy koszt wysyłki to tylko 13,00 zł
  Cena:

przechowalnia

26,00 zł

Praca dotyczy relatywnie nowej problematyki, słabo reprezentowanej na polskim rynku wydawniczym. Jej oryginalność wyraża się zarówno w sposobie prezentacji koncepcji MVA i EVA, jak i w podejściu empirycznym. Zasługuje na uwagę (teoretyków i praktyków) także dlatego, gdyż stanowi jedyne obecnie w Polsce kompleksowe ilościowe ujęcie problematyki zarządzania wartością, uwzględniające realia funkcjonowania krajowych przedsiębiorstw.

Spis treści:

Wstęp
Wykaz niektórych oznaczeń i skrótów
Słownik terminów angielskich

1. WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
    1.1. Wartość przedsiębiorstwa a wartość firmy
    1.2. Wartości niematerialne i prawne
    1.3. Analiza wartości niematerialnych polskich przedsiębiorstw giełdowych
    1.4. Podstawy teoretyczne wyceny przedsiębiorstwa

2. PODSTAWY TEORETYCZNE I METODYCZNE ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
    2.1. Istota zarządzania przez wartość
    2.2. Maksymalizacja wartości przedsiębiorstwa w teorii finansów
    2.3. Rynkowa wartość dodana
    2.4. Ekonomiczna wartość dodana
    2.5. Dźwignia operacyjna i finansowa a ekonomiczna wartość dodana
    2.6. Inne własności ekonomicznej wartości dodanej
    2.7. Alternatywne koncepcje pomiaru kreacji wartości
    2.8. Wskaźniki zarządzania wartością

3. KSZTAŁTOWANIE WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA
    3.1. Model kreowania wartości przedsiębiorstwa
    3.2. Restrukturyzacja w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa
    3.3. Instrumenty restrukturyzacji zwiększającej wartość przedsiębiorstwa
    3.4. Narzędzia restrukturyzacji w ramach zewnętrznych źródeł zwiększenia wartości przedsiębiorstwa
    3.5. Narzędzia restrukturyzacji finansowej
    3.6. Zarządzanie przez wartość a teoria agencji

4. ANALIZA I OCENA ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GIEŁDZIE PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH W WARSZAWIE
    4.1. Przedmiot, charakterystyka i założenia metodyczne badań
    4.2. Wyniki badań w zakresie zarządzania wartością
    4.3. Podsumowanie wyników badań
    4.4. Analiza migracji wartości w Polsce

Załączniki
Bibliografia
Indeks

Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Gąsiorkiewicz Lech
Analiza ekonomiczno - finansowa wymaga profesjonalnej wiedzy teoretycznej oraz praktycznego doświadczenia. Celem, jaki postawił sobie autor książki, było przedstawienie podstawowych informacji z tego zakresu, mających istotne znaczenie w ocenie przedsiębiorstw działających na konkurencyjnym rynku.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator

Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2019-09-23 09:08
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.