SPRZEDAŻ KSIĄŻEK
Nauka Edukacja Technika
Prowadzę sprzedaż
internetową
Zapraszam nie tylko
fachowców
po
książki techniczne
W sprzedaży znajdują się również
podręczniki akademickie
Wyszukiwarka:
Logowanie
Rejestracja
Strona Główna
Kategorie książek
BELETRYSTYKA
JĘZYKI OBCE
ARCHITEKTURA
ASTRONOMIA
AUTOMATYKA
BIOLOGIA
BIOTECHNOLOGIA
BUDOWNICTWO
CHEMIA
DLA NAJMŁODSZYCH
EDUKACJA
EKONOMIA
ELEKTRO
EZOTERYKA
FILOZOFIA
FIZYKA
GEODEZJA I KARTOGRAFIA
GEOGRAFIA
GÓRNICTWO
HISTORIA
HUMANISTYKA
INFORMATYKA
INNE
INŻYNIERIA MATERIAŁOWA
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA
LOGISTYKA
LOTNICTWO
MARKETING
MATEMATYKA
MECHANIKA
MEDYCYNA
MOTORYZACJA
MULTIMEDIA
POLIGRAFIA
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
SOCJOLOGIA
Technikum, Szkoła zawodowa
TERMODYNAMIKA
TRANSPORT
WYCHOWANIE FIZYCZNE
ZARZĄDZANIE
Promocje
Koszyk
0
Jak Kupować?
Wyszukiwarka
Szukaj w opisach
Szukaj w tej kategorii
Zaawansowane wyszukiwanie
Katalog
»
PEDAGOGIKA
Wydawnictwo:
ASTRUM
,
Politechnika Gdańska
,
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
,
Uniwersytet Technologiczno - Humanistyczny w Radomiu
,
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
,
Uniwersytet Zielonogórski
,
Wydawnictwo Naukowe PWN
,
Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne
Katalog książek :: PEDAGOGIKA
Sortowanie:
Najnowsze
Nazwa produktu ↑
Nazwa produktu ↓
Cena ↑
Cena ↓
Oglądalność
« Poprzednie
Strona:
1
2
[
3
]
4
/
4
Następne »
Przemiany roli społecznej nauczycieli na Dolnym Śląsku w latach 1945-1975
Problem roli społecznej, jaką ma do odegrania nauczyciel, jest stale obecnym elementem dyskusji nad systemem oświaty. Zmieniająca się sytuacja społeczno-polityczna implikuje coraz to nowe zadania stawiane przedstawicielom tej grupy zawodowej. W minionym półwieczu w Polsce we wszystkich aspektach życia społecznego nastąpiły ważne zmiany. Postawa nauczycieli miała bardzo istotne znaczenie dla losów dokonującej się transformacji, gdyż należeli oni do najaktywniejszych kreatorów tych przeobrażeń.
Wydawnictwo:
Uniwersytet Zielonogórski
21,00 zł
Wymiary szkolnej edukacji polonistycznej
Metateoretyczne fundamenty pedagogiki teonomicznej i teonomicznej dydaktyki literatury nie różnią się zasadniczo, a nawet - można powiedzieć - są tożsame. Dlaczego? Pogląd ten uzasadnia identyczność globalnej przestrzeni edukacyjnej, w której są przeprowadzane badania oraz działania jedne i drugie, oraz celów - celów najogólniejszych, edukacji w ogóle i edukacji, której treścią jest literatura, czyli tzw. edukacji literackiej.
Wydawnictwo:
Uniwersytet Zielonogórski
30,00 zł
Edukacja dzieci sześcioletnich w Polsce
Szanowni Czytelnicy. W obliczu rozlicznych wyzwań współczesności, edukacja jawi się jako szczególna szansa na ich identyfikację, uporządkowanie i rozwiązanie. Edukację należy bezwzględnie wykorzystać do uobecniania ideałów pokoju, tożsamości, wolności i sprawiedliwości (J. Delorse). Aby tak się mogło stać - sama edukacja musi być wolna, pokojowa i sprawiedliwa. Szczególnie wobec tych, którzy wchodzą w życie z umysłem pełnym pytań o siebie, o własne miejsce w świecie, o sens życia, musi pokazać,
Wydawnictwo:
Uniwersytet Zielonogórski
22,00 zł
Pedagogika medialna. Podręcznik akademicki. Tom 2
Podręcznik wprowadza w podstawowe pojęcia i koncepcje związane ze środkami przekazu, komunikacją społeczną i społeczeństwem informacyjnym. Wskazuje zadania mediów w edukacji, a także funkcje i obszary badawcze pedagogiki mediów. Przybliża rolę radia, filmu i telewizji w wychowaniu i patologii.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
54,90 zł
(Nie)realne marzenia? Aspiracje życiowe młodzieży z osiedli byłych PGR-ów
Publikacja prezentuje i omawia wyniki badań, które autorka przeprowadziła w 2002 r. w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. Celem badań było określenie aspiracji życiowych młodzieży uczącej się zamieszkującej osiedla byłych PGR-ów na tle grupy kontrolnej. Szukano odpowiedzi na pytanie o wpływ środowiska społecznego na aspiracje respondentów oraz starano się uchwycić różnice w dążeniach młodzieży pochodzącej z osiedli byłych PGR-ów i młodzieży niezwiąz
Wydawnictwo:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
22,00 zł
Planowanie wynikowe procesu dydaktycznego
Publikacja dotyczy wymaganego od 1999 r. od nauczycieli obowiązku formułowania wymagań programowych. Doświadczenia autorki ? konsultanta zajmującego się dydaktyką, a szczególnie diagnozą edukacyjną wskazują, że nauczyciele napotykają wiele problemów związanych z formułowaniem wymagań z zakresu nauczanego przedmiotu. Książka pomoże w dobrym planowaniu i organizowaniu lekcji.
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne
9,90 zł
Twórczość metodyczna nauczyciela
Książka, będąca swoistym autobiograficznym studium, ukazuje dorobek metodyczny autora, gromadzony w ponad 50-letniej pracy nauczycielskiej. Autor poszukiwał uniwersalnego, optymalnego paradygmatu edukacyjno - samoedukacyjnego. Analizował istniejące ustalenia teoretyczne i rozwiązania metodyczne, projektował i badał nowe, wzbogacone i dostosowane do zmieniających się potrzeb edukacyjnych. Swoim twórczym systematycznym poszukiwaniem wyprzedzał aktualną praktykę szkolną i dlatego w okresie reformow
Wydawnictwo:
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
35,50 zł
Metodyka zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej uczniów
Autor uzasadnia potrzebę łączenia szkolnej i pozaszkolnej działalności uczniów, analizuje proces tej złożonej formy dydaktyczno-wychowawczej, omawia sposoby jej scalania oraz prezentuje przykładowe modele zintegrowanej działalności szkolno-pozaszkolnej oparte na własnych koncepcjach metodycznych. Twierdzi bowiem, że działalność ta rozszerza teren uprawiania i wydłuża czas trwania aktywności uczniów.
Wydawnictwo:
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
20,00 zł
Ewaluacja splotowa InfoKultury. Skala dwuważonych ocen
W książce autor prezentuje teorię i praktykę Ewaluacji splotowej jako model-wzorzec metodologii wartościowania cech lub zjawisk z użyciem narzędzi skalowanych. Opisuje innowacyjne strategie, metody i techniki badania za pomocą Skali dwuważonych ocen, konstruowanej na kryterium konkluzyjności wskaźników.
Wydawnictwo:
Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
45,00 zł
Wielostronne aktywizowanie młodzieży w szkolnym nauczaniu religii. Studium w świetle Programu nauczania religii katolickiej z 2001 roku
Temat dysertacji podjęty przez autorkę jest pionierski i solidnie opracowany teoretycznie, ze zwróceniem uwagi na praktyczne aspekty zagadnienia. Realizacja szkolnych lekcji religii wymaga planowej i systematycznej organizacji, w której istotną rolę odgrywają takie elementy, jak: program nauczania, formy organizacji zajęć, metody nauczania?uczenia się, materiały dydaktyczne. Zatem analizy dotyczące nauczania religii powinny być prowadzone także w odniesieniu do metodyki katechetycznej jako tej c
Wydawnictwo:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
27,00 zł
19,00 zł
« Poprzednie
Strona:
1
2
[
3
]
4
/
4
Następne »
Regulamin
Polityka Prywatności
Koszty Wysyłki
Kto nas poleca?
Opinie klientów
Kontakt
O Sprzedawcy
Księgarnie ochrania
certyfikat SSL
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4
59-550 Wojcieszów
e-mail:
ksiazka@ksiazka.edu.pl
telefon:
603430340
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
X