UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 / 12
Marketing - ujęcie systemowe.Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, powstała jako rezultat zainteresowań naukowych i doświadczeń dydaktycznych zespołu pracowników Katedry Marketingu', działającej od 2001 roku na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
32,00 zł

przechowalnia
Nowoczesne metody i techniki zarządzania trwałym i zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa i gminy
15,00 zł

przechowalnia
Obsługa klienta. Jakość usługPodręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego ? profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.
25,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Obsługa klienta. Prawo pracy. Higiena pracyPodręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym, do bloku tematycznego - Obsługa klienta. Zawiera wiadomości ogólne na temat prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy ze szczególnym naciskiem na prawa i obowiązki pracowników i pracodawców. Omówiono w nim przepisy prawa regulowane kodeksem pracy oraz europejskie prawo pracy.
17,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Procedury inwestowania - wyd. 2004W pracy przedstawiono najważniejsze problemy związane z procedurami inwestycyjnymi wg stanu prawnego na przełomie 2003 i 2004 roku, a więc już po wprowadzeniu radykalnych zmian przepisów. Uwagi i komentarze są wynikiem autorskich przesłań, opinii i ekspertyz dotyczących zakłóceń w konkretnych procesach inwestycyjnych - wskutek uchybień, bądź niewłaściwego rozumienia procedur. Mimo częstych zmian przepisów, podstawowe kanony procedur są względnie stałe, w związku z czym publikacja przez dłuższy c
9,00 zł
6,00 zł

przechowalnia
Proces inwestycyjny. Studium przypadkuKsiążka wiąże się merytorycznie z treścią podręcznika "Proces inwestycyjny dla architektów" tegoż Autora. Praca przybliża i konkretyzuje teoretyczne zagadnienia omawiane w podręczniku. Przebieg symulowanego przedsięwzięcia inwestycyjnego został przedstawiony na przykładzie o cechach i uwarunkowaniach wyimaginowanych, lecz reprezentatywnych dla wielu rzeczywistych przedsięwzięć, osadzonych w bardzo ściśle sprecyzowanych realiach prawnych i ekonomicznych z przełomu lat 80. i 90.
11,00 zł

przechowalnia
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem Cz. II - Prognozowanie na podstawie szeregów czasowychDostęp do właściwego zasobu danych o prognozowanym zjawisku i umiejętność wykorzystania tego zasobu do sformułowania prognozy to istotne elementy procesu wnioskowania o przyszłości. W rozdziale tym przedstawione zostaną rodzaje i źródła danych wykorzystywanych w procesie prognozowania. W procesie prognozowania wykorzystuje się dane o przedsiębiorstwie, dla którego buduje się prognozę oraz dane o obiektach stanowią cycki jego mikro- i makrootoczenie. Pierwsze z nich noszą nazwę danych wewnętrznyc
16,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjamiNiniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłas
19,00 zł

przechowalnia
Podstawy funkcjonowania gospodarki światowejKsiążka pozwala poznać główne zasady funkcjonowania systemu wymiany handlowej między krajami, inwestycji zagranicznych i rynków walutowych oraz sposoby prowadzenia przez rządy zagranicznej polityki ekonomicznej.
18,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Podstawy marketingu dla inżynierówInżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracow
17,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 / 12
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska