UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 / 7
Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjamiNiniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłas
19,00 zł

przechowalnia
Podstawy marketingu dla inżynierówInżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracow
17,00 zł

przechowalnia
Zarys logistyki przedsiębiorstwaSkrypt ujmuje problematykę zaopatrywania przedsiębiorstwa w zasoby niezbędne do produkcji oraz logistycznego wspomagania gospodarowania nimi. Scharakteryzowano zadania logistyczne w zarządzaniu łańcuchami dostaw, zarządzaniu produkcją i całą firmą, w tym wspomaganie gospodarowania zasobami kwalifikowanej pracy (zasobami ludzkimi) oraz wspomaganie polityki kadrowej przedsiębiorstwa.
22,00 zł

przechowalnia
Relacyjne systemy bazodanowe. Podstawy projektowania i eksploatacjiW książce omówiono zagadnienia związane z projektowaniem oraz wykorzystaniem relacyjnych baz danych. Jest to jedna z najistotniejszych i dynamicznie rozwijających się technologii informatycznych, tworzących podstawy nowoczesnej strategii budowy zintegrowanych systemów informatycznych, wspomagających systemy zarządzania w przedsiębiorstwach - zarówno wielkich, jak i małych. Część teoretyczną opatrzono praktycznymi ćwiczeniami i zadaniami do rozwiązania.
18,00 zł

przechowalnia
Marketing. Doświadczenia i trendy.Współczesne podmioty rynkowe rywalizujące w turbulentnym otoczeniu, chcąc utrzymać swoją pozycję konkurencyjną, muszą stosować nowoczesne formy aktywności marketingowej. Doświadczenia przedsiębiorstw oraz innych organizacji dotyczących wielu z tych form oraz związanych z nimi współczesnych trendów są prezentowane w polskiej literaturze w naukach o zarządzaniu jeszcze w dość ograniczonym zakresie.
25,00 zł

przechowalnia
Podstawy zarządzaniaNiniejsze opracowanie składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie do zarządzania, przedstawia różne ujęcia funkcji zarządzania, kierunki rozwoju oraz podstawowe zasady zarządzania, a także określa rolę menedżera w organizacji na różnych szczeblach zarządzania. Drugi rozdział opisuje pierwszą z funkcji zarządzania, którą jest planowanie. W rozdziale tym przedstawiono proces planowania w organizacji, który ma być odpowiedzią na postawione cele organizacji zgodne z jej m
11,00 zł

przechowalnia
Wybrane problemy polityki społeczno-gospodarczejSkrypt przeznaczony jest dla studentów mających zajęcia z ekonomii i polityki gospodarczej. Jest uzupełnieniem pozycji z tej dziedziny, znajdujących się na rynku. W dziesięciu rozdziałach, różni autorzy - specjaliści w różnych kierunkach wiedzy ekonomicznej, społecznej i politycznej - zajmuje się zagadnieniami, dotyczącymi m.in.: roli państwa i rynku w gospodarce, państwa opiekuńczego, zależności w polityce i ekonomii, ustrojowej przebudowy gospodarki polskiej, niektórych aspektów globalizacj
21,00 zł

przechowalnia
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Cz. I - Wprowadzenie do metodyki prognozowaniaWspółczesne, szybko zmieniające się i konkurencyjne warunki funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej powodują, że decydującego znaczenia w ich efektywnym zarządzaniu nabiera informacja zorientowana na przyszłość. Zgodnie z opinią liderów przemysłu i finansów, jedną z najważniejszych umiejętności współczesnego menedżera powinna być zdolność do wykorzystania dostępnych mu danych do sporządzania prognoz i przewidywania przyszłego kierunku rozwoju zjawisk ekonomicznych. Im menedżerowie b
15,00 zł

przechowalnia
Wybrane problemy kształtowania infrastruktury rozwoju zrównoważonegoProces rozwoju gospodarczego od początku kształtowania się myśli ekonomicznej stanowi jeden z zasadniczych problemów badawczych ze względu na jego rolę w określaniu poziomu życia społeczeństwa. W ujęciach teoretycznych próbuje się określić najbardziej znaczące determinanty osiągnięć rozwojowych, zdefiniować ich kryteria i wskazać dominujące obszary, ważne przy okreeślaniu zasad uczestniczenia społeczeństwa w podziale korzyści. Przy takim podejściu do procesu rozwoju gospodarczego, po zdefiniowan
20,00 zł

przechowalnia
PrzedsiębiorstwoPiśmiennictwo poświęcone przedsiębiorstwom rozwija się bardzo dynamicznie. Dostępnych jest coraz więcej pozycji poświęconych tej tematyce, zarówno polskich, jak i tłumaczeń z języków obcych. Odczuwany jest jednak brak pozycji, które traktowałyby przedsiębiorstwo jako zjawisko.
19,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 2 3 4 [5] 6 7 / 7
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska