UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 1 [2] 3 4 5 6 7 / 7
Procedury inwestowaniaW pracy przedstawiono najważniejsze problemy związane z procedurami inwestycyjnymi wg stanu prawnego na przełomie 2003 i 2004 roku, a więc już po wprowadzeniu radykalnych zmian przepisów. Uwagi i komentarze są wynikiem autorskich przesłań, opinii i ekspertyz dotyczących zakłóceń w konkretnych procesach inwestycyjnych - wskutek uchybień, bądź niewłaściwego rozumienia procedur. Mimo częstych zmian przepisów, podstawowe kanony procedur są względnie stałe, w związku z czym publikacja przez dłuższy c
11,00 zł

przechowalnia
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnychZmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w.
27,00 zł

przechowalnia
Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediówJaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw? Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji,
Wydawnictwo: ASTRUM
49,00 zł

przechowalnia
Manipulacja i wywieranie wpływu na ludziJuż same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji
Wydawnictwo: ASTRUM
39,00 zł
37,00 zł

przechowalnia
Motywa(k)cjaPublikacja jest wynikiem wykładów i seminariów na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji w organizacjach na przykładzie konkretnej firmy.
Wydawnictwo: ASTRUM
10,00 zł

przechowalnia
Marketing wartościKsiążka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw
Wydawnictwo: Felberg SJA
60,00 zł

przechowalnia
Euro Wspólna walutaMarketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne
Wydawnictwo: Felberg SJA
38,00 zł

przechowalnia
Marketing. Strategiczna reorientacja firmyMarketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne
Wydawnictwo: Felberg SJA
68,00 zł

przechowalnia
Lobbing i jego sekretyDziałania grup interesu (lobbies) stanowią nieodłączny element społeczeństw demokratycznych, wpływają na decyzje publiczne. Metody lobbingu opierają się na podstawowych swobodach demokratycznych: wolności słowa, gromadzenia się i spotkań z decydentami.
Wydawnictwo: Felberg SJA
46,00 zł

przechowalnia
Biznes w SieciKsiążka adresowana jest do tych przedsiębiorców, którzy prowadząc w Sieci działalność biznesową, nie radzą sobie tak dobrze, jakby chcieli. O ile bowiem jeszcze kontrolują swoją działalność,
Wydawnictwo: Felberg SJA
28,00 zł

przechowalnia
Strona: 1 [2] 3 4 5 6 7 / 7
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska