UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: 9 [10] 11 12 / 12
Wprowadzenie do rachunkowościOpracowanie jest kompendium programowym dla studentów uczących się rachunkowości od podstaw. Oprócz podstawowych pojęć i schematów ewidencyjnych zawiera przykłady ewidencji operacji gospodarczych z szablonami do rozwiązywania. Uwzględnia przepisy prawne znowelizowanej ustawy o rachunkowości, obowiązującej od 1 stycznia 2002 roku.
20,00 zł

przechowalnia
Wykorzystanie teorii fal Elliotta na rynku kapitałowym na przykładzie giełdy papierów wartościowych w WarszawieStworzona przez Ralpha Nelsona Elliotta w latach trzydziestych XX wieku teoria fal jest metodą analizy rynku, która porusza, fascynuje, ale także i bulwersuje wielu analityków i inwestorów giełdowych. Obecnie nie ma chyba żadnej innej metody, która wzbudzałaby tyle kontrowersji. Paradoksalnie koncepcja Elliotta ma wiele cech wspólnych z teorią Dowa, która uważana jest za kamień węgielny współczesnej analizy technicznej i jest niejako jej rozwinięciem. Koncepcja Elliotta tak jak każda metoda anal
16,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Cz. I - Wprowadzenie do metodyki prognozowaniaWspółczesne, szybko zmieniające się i konkurencyjne warunki funkcjonowania przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej powodują, że decydującego znaczenia w ich efektywnym zarządzaniu nabiera informacja zorientowana na przyszłość. Zgodnie z opinią liderów przemysłu i finansów, jedną z najważniejszych umiejętności współczesnego menedżera powinna być zdolność do wykorzystania dostępnych mu danych do sporządzania prognoz i przewidywania przyszłego kierunku rozwoju zjawisk ekonomicznych. Im menedżerowie b
15,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Wybrane problemy kształtowania infrastruktury rozwoju zrównoważonegoProces rozwoju gospodarczego od początku kształtowania się myśli ekonomicznej stanowi jeden z zasadniczych problemów badawczych ze względu na jego rolę w określaniu poziomu życia społeczeństwa. W ujęciach teoretycznych próbuje się określić najbardziej znaczące determinanty osiągnięć rozwojowych, zdefiniować ich kryteria i wskazać dominujące obszary, ważne przy okreeślaniu zasad uczestniczenia społeczeństwa w podziale korzyści. Przy takim podejściu do procesu rozwoju gospodarczego, po zdefiniowan
20,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwaPraca dotyczy relatywnie nowej problematyki, słabo reprezentowanej na polskim rynku wydawniczym. Jej oryginalność wyraża się zarówno w sposobie prezentacji koncepcji MVA i EVA, jak i w podejściu empirycznym. Zasługuje na uwagę (teoretyków i praktyków) także dlatego, gdyż stanowi jedyne obecnie w Polsce kompleksowe ilościowe ujęcie problematyki zarządzania wartością, uwzględniające realia funkcjonowania krajowych przedsiębiorstw.
26,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmyPraca jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym kompleksowym ujęciem badawczym zarządzania strategicznego w zakresie organizacji i funkcjonowania firmy.
54,00 zł
Dostępność: brak - zapytaj

przechowalnia
PrzedsiębiorstwoPiśmiennictwo poświęcone przedsiębiorstwom rozwija się bardzo dynamicznie. Dostępnych jest coraz więcej pozycji poświęconych tej tematyce, zarówno polskich, jak i tłumaczeń z języków obcych. Odczuwany jest jednak brak pozycji, które traktowałyby przedsiębiorstwo jako zjawisko.
19,00 zł

przechowalnia
Prognozowanie w badaniach marketingowychObserwacje, analiza i prognozowanie podstawowych wielkości ekonomicznych stanowią ważne elementy zarządzania i kierowania procesami przedsiębiorstw. Prognozowanie dostarcza informacji, mogącej przyczynić się do zwiększenia skuteczności podejmowania decyzji, między innymi decyzji rynkowych. Aspektu praktycznego, związanego z podejmowaniem decyzji tego rodzaju, dotyczą badania marketingowe obejmujące różne obszary problemowe w procesie projektowania tych badań. Badania te uwzględniają głównie okre
31,00 zł

przechowalnia
Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwemW konkurencyjnej gospodarce każdy element ma swoje odzwierciedlenie w postaci ceny (kosztu). Instrumentem wspomagającym decyzje menedżerskie mogą być koszty jakości. Zanalizowano je w aspekcie potrzeb sprawnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem oraz zaproponowano użycie ich jako miary w procesie tworzenia wartości konsumenckiej. Przedstawiono koncepcję pomiaru działań jakościowych w procesie tworzenia wartości konsumenckiej. Problem rozpatrzono z dwóch punktów widzenia: działań nietwor
22,00 zł

przechowalnia
Eseje z dziedziny kierowania organizacjamiCelem niniejszej publikacji jest przystępne, w zwięzłej formie, przybliżenie wyraźnie skonkretyzowanych zagadnień z zakresu nauki o kierowaniu organizacjami. Niektóre z prezentowanych esejów, opracowane na zlecenie Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu, były już publikowane, co zaznaczono w przypisach. Nie uzgadniano przy tym poglądów poszczególnych autorów.
12,00 zł

przechowalnia
Strona: 9 [10] 11 12 / 12
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska