UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
Marketing wartościKsiążka Petera Doyle'a stawia sobie ambitny cel - przedefiniowanie roli marketingu oraz sposobu szacowania jego wpływu na działalność przedsiębiorstw
Wydawnictwo: Felberg SJA
60,00 zł

przechowalnia
Euro Wspólna walutaMarketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne
Wydawnictwo: Felberg SJA
38,00 zł

przechowalnia
Marketing. Strategiczna reorientacja firmyMarketing towarów i usług dowolnego rodzaju jest prostym zadaniem co do samej koncepcji, jednak wprowadzenie owej koncepcji w życie i osiągniecie przy tym wyznaczonych celów jest niezwykle trudne
Wydawnictwo: Felberg SJA
68,00 zł

przechowalnia
Lobbing i jego sekretyDziałania grup interesu (lobbies) stanowią nieodłączny element społeczeństw demokratycznych, wpływają na decyzje publiczne. Metody lobbingu opierają się na podstawowych swobodach demokratycznych: wolności słowa, gromadzenia się i spotkań z decydentami.
Wydawnictwo: Felberg SJA
46,00 zł

przechowalnia
Biznes w SieciKsiążka adresowana jest do tych przedsiębiorców, którzy prowadząc w Sieci działalność biznesową, nie radzą sobie tak dobrze, jakby chcieli. O ile bowiem jeszcze kontrolują swoją działalność,
Wydawnictwo: Felberg SJA
28,00 zł

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska