UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
The modern modelling conceptions of business systems. Practice and theoryThis monograph is the next study of results of scientific research work The Production Systems Engineering Department of the Gdansk University of Technology. The monograph contains modern modeling concepts of business systems, examples of applications and directions of development.
23,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie i planowanie marketingoweNiniejsza książka obejmuje podstawy wiedzy pozwalającej na opracowanie projektu z zakresu zarządzania i planowania marketingowego. Książka ta odgrywa podwójną rolę, gdyż po pierwsze zostały w niej wymienione i omówione kolejne etapy pracy, pozwalające na sporządzenie całego dokumentu, a po drugie wszystkie istotne zagadnienia opracowano od strony teoretycznej i wzbogacono o przykłady praktyczne. Podręcznik przeznaczony jest więc zarówno dla studentów...
17,00 zł

przechowalnia
Marketing - ujęcie systemowe.Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, powstała jako rezultat zainteresowań naukowych i doświadczeń dydaktycznych zespołu pracowników Katedry Marketingu', działającej od 2001 roku na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
32,00 zł

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska