UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
Zintegrowane systemy zarządzania. Wspomaganie zarządzania systemami standardowymiZakup i wdrożenie odpowiedniego systemu informatycznego wspomaga procesy zarządzania w organizacji. Istnieje wiele ofert takich systemów, opracowanych z uwzględnieniem potrzeb różnych organizacji oraz zasad racjonalnego działania. Organizacje oferujące i wdrażające takie systemy przeważnie modyfikują system informatyczny i dostosowują go do specyfiki i potrzeb konkretnej organizacji.
21,00 zł

przechowalnia
Współczesne aspekty zarządzania. Teoria i doświadczenieNiniejsza monografia zawiera bądź to rozważania teoretyczne na tematy związane ze współczesnym zarządzaniem, bądź też nawiązujące do praktyki zarządzania. Wszystkie są wyrazem doświadczeń i zainteresowań naukowych poszczególnych autorów. Całość podzielono na swego rodzaju bloki tematyczne, z których każdy omawia odrębne zagadnienia.
17,00 zł

przechowalnia
Techniczno-organizacyjne aspekty konkurencyjności Samoocena i doskonalenieProblemy konkurencyjności i osiągania przewagi konkurencyjnej są stałą troską menedżerów i świadomych załóg pracowniczych pragnących utrzymać swoje miejsca pracy. Konkurencyjność jest istotną cechą wolnego rynku, którego efektywność funkcjonowania jest tym wyższa , im aktywniejsza jest konkurencja i im lepsze warunki jej realizacji.
20,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjamiNiniejszy podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunku ,;Zarządzanie i inżynieria produkcji" jako pomoc do przedmiotu "Zarządzanie innowacjami" oraz dla kadr kierowniczych i pracowników przedsiębiorstw podejmujących wysiłki mające na celu polepszenie konkurencyjności swoich firm. Podręcznik składa się ź dwóch części, przy czym w części 1- Podstawy działalności innowacyjnej - omówiono tradycyjne sposoby podejścia do inicjowania innowacji, wspomagania możliwości twórczych innowatorów, zwłas
19,00 zł

przechowalnia
Marketing. Doświadczenia i trendy.Współczesne podmioty rynkowe rywalizujące w turbulentnym otoczeniu, chcąc utrzymać swoją pozycję konkurencyjną, muszą stosować nowoczesne formy aktywności marketingowej. Doświadczenia przedsiębiorstw oraz innych organizacji dotyczących wielu z tych form oraz związanych z nimi współczesnych trendów są prezentowane w polskiej literaturze w naukach o zarządzaniu jeszcze w dość ograniczonym zakresie.
25,00 zł

przechowalnia
Podstawy zarządzaniaNiniejsze opracowanie składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział stanowi wprowadzenie do zarządzania, przedstawia różne ujęcia funkcji zarządzania, kierunki rozwoju oraz podstawowe zasady zarządzania, a także określa rolę menedżera w organizacji na różnych szczeblach zarządzania. Drugi rozdział opisuje pierwszą z funkcji zarządzania, którą jest planowanie. W rozdziale tym przedstawiono proces planowania w organizacji, który ma być odpowiedzią na postawione cele organizacji zgodne z jej m
11,00 zł

przechowalnia
Zarządzanie innowacjami. System zarządzania innowacjamiNiniejszy podręcznik stanowi kontynuację wcześniej wydanego podręcznika pt. Zarządzanie innowacjami. Podstawy zarządzania innowacjami". Celem niniejszego podręcznika jest zaprezentowanie zarysu projektu standardu dotyczącego systemu zarządzania innowacjami oraz wskazanie ważnych problemów, których znajomość i umiejętność rozwiązywania są konieczne, jeśli system zarządzania innowacjami ma funkcjonować poprawnie, efektywnie i skutecznie.
17,00 zł

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska