UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Katalog książek :: MARKETING
Sortowanie:
Strona: [1] / 1
Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnejW pracy podjęto próbę przeglądu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasobów marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, która określałaby ich istotę i specyfikę, oraz zaprojektowania syntetycznego wskaźnika.
36,00 zł

przechowalnia
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnychZmiany społeczne, kulturowe i ekonomiczne zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw sprawiły, że działalność podmiotów gospodarczych oparta jest w coraz większym zakresie na założeniach koncepcji społecznej odpowiedzialności (social responsibility). Koncepcja ta pojawiła się na początku lat 70. XX w.
27,00 zł

przechowalnia
Czynniki kształtujące elementy systemu zarządzania współczesną organizacjąW pracach badawczych, dotyczących czynników kształtujących elementy systemu zarządzania współczesną organizacją, można zauważyć pewne prawidłowości, które w ostatnich latach nabierają znaczenia. Przedmiotem badań przedstawionych w monografii jest między innymi dynamika systemu logistycznego, centra logistyczne i kanały dystrybucji, konfiguracja sieci logistycznej, rynek usługodawców logistycznych oraz współpraca logistyka zaopatrzenia z technicznym przygotowaniem produkcji.
40,00 zł

przechowalnia
Strona: [1] / 1
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska