UPSSS! JavaScript nie działa sprawdź ustawienia przeglądarki

Logowanie Rejestracja
Promocja! Poradnik techniki samochodowej :: 69,00 zł ::.
Prawa Murphiego
  1. Wszystkich wielkich odkryć dokonano przez pomyłkę.
  2.  
  3. Jeśli świetnie się czujesz, nie przejmuj się. Przejdzie ci?
  4.  
  5. Jeżeli coś się zacina - użyj siły. Gdy się złamie znaczy to, że i tak   wymagało wymiany.
  6.  
  7. Doświadczenie, to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go   potrzebowałeś.
  8.  
  9. Każde rozwiązanie ujawnia nowe problemy.
  10.  
  11. Jeśli ci się polepszyło, to twojemu lekarzowi się pogorszyło.
  12.  
  13. Kiedy w końcu zobaczysz światełko w tunelu, na pewno będzie to pociąg   nadjeżdżający z przeciwka.
  14.  
  15. Jeśli masz wątpliwości, to tak już zostanie.
  16.  
  17. Wszyscy kłamią. Ale to nieważne, ponieważ i tak nikt nie słucha.
  18.  
  19. Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
  20.  
  21. Wymiary będą zawsze podane w najmniej użytecznych jednostkach.
  22.  
  23. Każdy przewód przycięty na długość okaże się za krótki.
  24.  
  25. Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany.
  26.  
  27. Tranzystor zabezpieczony przez szybko działający bezpiecznik, zabezpieczy   go - paląc się w pierwszej kolejności.
  28.  
  29. Cokolwiek zostanie upuszczone na układ elektroniczny pod napięciem,   spadnie zawsze tam, gdzie wyrządzi najwięcej szkód.
  30.  
  31. Stopień głupoty Twojego postępowania jest wprost proporcjonalny do liczby   przyglądających Ci się osób.
  32.  
  33. Prawdopodobieństwo wyczerpania się baterii jest wprost proporcjonalne do   zapotrzebowania na kalkulator.
  34.  
  35. Element wybrany losowo z grupy o 99-procentowej wiarygodności, będzie   należał do pozostałego 1 procenta.
  36.  
  37. Konieczność znaczących zmian w projekcie jest odwrotnie proporcjonalna do   czasu pozostającego do oddania tego projektu.
  38.  
  39. Ciężar upuszczonej części jest wprost proporcjonalny do stopnia złożoności   i ceny obszaru uderzonego.
  40.  
  41. Niezależnie od tego, po której stronie stoisz, zawsze przegrywasz.
  42.  
  43. Tym, że jesteś najlepszy, nikt się nie zainteresuje.
  44.  
  45. Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.
  46.  
  47. Złota zasada Murphiego - zasady określa ten kto ma złoto.
  48.  
  49. Jeżeli coś może się nie udać - nie uda się na pewno.
  50.  
  51. Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.
  52.  
  53. Trudne problemy pozostawione same sobie, staną się jeszcze trudniejsze.
  54.  
  55. Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to zepsujesz.
  56.  
  57. Druga kolejka jest zawsze szybsza.
  58.  
  59. Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne, albo powoduje tycie.
  60.  
  61. Doskonały i nieomylny inżynier to taki, który unika drobnych błędów na   drodze do wielkiej katastrofy.
  62.  
  63. Niemożliwe jest zbudowanie niezawodnego urządzenia - głupcy są zbyt   pomysłowi.
  64.  
  65. Natura zawsze stoi po stronie Zła.
  66.  
  67. Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
  68.  
  69. Każdy może ustalać nową regułę.
  70.  
  71. Prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
  72.  
  73. Nieważne jak dobrze wykonasz robotę, twój szef i tak będzie chciał byś ją   poprawił.
  74.  
  75. Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej.
  76.  
  77. Najlepszą metodą do zainspirowania odkrywczych myśli, jest zaklejenie   koperty.
  78.  
  79. Wszystko zabiera znacznie więcej czasu, niż by się wydawało.
  80.  
  81. Zawsze kiedy masz właśnie coś zrobić, okazuje się, że najpierw musisz   zrobić coś innego.
  82.  
  83. Każde rozwiązanie rodzi nowe problemy.
  84.  
  85. Głupcy są tak pomysłowi, że niemożliwe jest stworzenie czegoś, z czym   każdy głupi sobie poradzi.
  86.  
  87. Rzeczy ulegają zniszczeniu, wprost proporcjonalnie do swej wartości.
  88.  
  89. Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.
  90.  
  91. Jeżeli wydaje ci się, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
  92.  
  93. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.
  94.  
  95. Zawsze, kiedy wydaje ci się, że będzie źle też się mylisz - będzie jeszcze   gorzej.
  96.  
  97. Bardzo dużo można zauważyć, gdy się patrzy.
  98.  
  99. Jeśli coś się wydarza, to znaczy, że jest to możliwe. Zatem w walce między   tobą, a światem, stań po stronie świata.
  100.  
  101. W poszukiwaniu rozwiązania problemu, najbardziej pomocna jest znajomość   odpowiedzi.
  102.  
  103. Każdy przewód przycięty na długość, okaże się za krótki.
  104.  
  105. Układ zabezpieczający zniszczy układ zabezpieczany.
  106.  
  107. To czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc.
  108.  
  109. Wniosek to punkt, w którym nie masz już siły dalej myśleć.
  110.  
  111. To co może się nie udać, nie uda się na pewno.
  112.  
  113. Nie uda się nawet wtedy, gdy właściwie nie powinno się nie udać.
  114.  
  115. Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty.
  116.  
  117. Jeżeli uczynisz komuś przysługę, to jesteś od zaraz trwale za to   odpowiedzialny.
  118.  
  119. Niejasność jest wielkością niezmienną.
  120.  
  121. Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne   możliwości zostały już wyczerpane.
  122.  
  123. Wszystko ulega rozkładowi w najmniej odpowiednim momencie.
  124.  
  125. Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami.
  126.  
  127. Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości - ignorancja, głupota, komitety   normalizacyjne, oraz ludzie sprzedający komputery.
  128.  
  129. Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe, powszechne oraz testy   komputerowe.
  130.  
  131. Systemy złożone wykazują skłonność do zakłócania realizacji własnych   funkcji.
  132.  
  133. Systemy złożone wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów.
  134.  
  135. Zaś systemy proste wykazują skłonność do popełniania kompleksowych błędów.
  136.  
  137. Nowe systemy produkują nowe błędy.
  138.  
  139. Stare systemy produkują tak nowe, jak i stare błędy.
  140.  
  141. Człowiek pracujący z komputerem, nie postępuje zgodnie z wymaganiami   komputera.
  142.  
  143. Systemy odporne na idiotów, obsługiwane są właśnie przez nich.
  144.  
  145. Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste, ponowne jego   złożenie, tak żeby działało, jest niemożliwe.
  146.  
  147. Wszystko co zostało złożone, ulegnie wcześniej czy później rozkładowi.
  148.  
  149. Każdy skomplikowany montaż wymaga trzech rąk.
  150.  
  151. Każdy prosty montaż wymaga czterech rąk.
  152.  
  153. Sprawy pozostawione same sobie, zmieniają się ze złych na jeszcze gorsze.
  154.  
  155. Wszystkie komputery PC są   kompatybilne, ale niektóre są kompatybilniejsze od innych.
  156.  
  157. Twój komputer jest zawsze mniej kompatybilny.
  158.  
  159. Pustą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
  160.  
  161. Długo i bezskutecznie możesz przeszukiwać także pełną dyskietkę.
  162.  
  163. Wniosek - każdą dyskietkę możesz przeszukiwać długo i bezskutecznie.
  164.  
  165. Komputer służy do tego aby ułatwić ci pracę, której bez niego wogóle byś   nie miał.
  166.  
  167. Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których od   niego wymagamy.
  168.  
  169. W świecie komputerów żadna awaria się nie kończy, ponieważ przechodzi   zawsze w następną.
  170.  
  171. Awaria komputera wyczekuje cierpliwie na najbardziej niedogodny moment,   aby bezlitośnie zaatakować.
  172.  
  173. W pracy z komputerem, opieranie się na jakichkolwiek zasadach jest błędem.
  174.  
  175. Drobne awarie nie isnieją, jeżeli miała jednak miejsce drobna awaria,   oznacza to, że nie poznałeś jeszcze jej rzeczywistych rozmiarów.
  176.  
  177. Im doskonalej program wykonuje swoje funkcje, tym dotkliwiej cię   zawiedzie.
  178.  
  179. Każdy inny program zawodzi tak samo dotkliwie.
  180.  
  181. Tylko niepotrzebny nikomu program, działa bez zakłóceń.
  182.  
  183. Masz zawsze o jeden wirus więcej niż sądzisz.
  184.  
  185. Program kalkulacyjny, który daje właściwy i przyjazny wynik - kłamie.
  186.  
  187. Wyjątki są liczniejsze od reguł.
  188.  
  189. Od wszystkich uznanych wyjątków istnieją wyjątki.
  190.  
  191. Jeżeli opanowałeś już wszystkie wyjątki, to nie pamiętasz jakich reguł   dotyczyły.
  192.  
  193. Prawidłowo napisany tekst pojawi się tylko wtedy, kiedy napiszesz go   ręcznie.
  194.  
  195. Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje.
  196.  
  197. Jeżeli coś może się popsuć w wielu miejscach, to pierwsze uszkodzenie   wystąpi tam, gdzie wyrządzi największe szkody.
  198.  
  199. Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś.
  200.  
  201. Klientowi nigdy nie przyjdzie na myśl ile kosztuje projekt, tylko ile   można na tym projekcie zaoszczędzić.
  202.  
  203. Jeżeli udało ci się wprowadzić w programie wymagane przez klienta   poprawki, wtedy on z nich zrezygnuje.
  204.  
  205. Żaden klient nie wie czego właściwie chce.
  206.  
  207. Każdy klient wie dokładnie czego nie chce.
  208.  
  209. Żaden klient nie chce tego co masz już gotowe.
  210.  
  211. Nie wie także co chciałby mieć zamiast tego.
  212.  
  213. Klient, który najmniej płaci, marudzi najwięcej.
  214.  
  215. Klient żąda największych zmian dokładnie wtedy, kiedy produkt jest już   gotowy.
  216.  
  217. Na polecenie napisz tak lub nie użytkownik wpisuje tak lub nie.
  218.  
  219. Na polecenie wciśnij Enter użytkownik wpisuje Enter.
  220.  
  221. Na polecenie naciśnij dowolny klawisz, użytkownik naciska na klawisz Reset.
  222.  
  223. Nie ma programów całkowicie idioto-odpornych.
  224.  
  225. Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki.
  226.  
  227. Liczba osób w zespole programistycznym ma tendencje wzrastające,   niezależnie od ilości pracy.
  228.  
  229. W każdym programie błędy wykazują skłonność do występowania w tym miejscu,   które sprawdzasz jako ostatnie.
  230.  
  231. Każdy program, który się dobrze zaczyna - kończy się źle.
  232.  
  233. Program który zaczyna się źle, kończy się przerażająco.
  234.  
  235. To co wygląda na łatwe - jest trudne.
  236.  
  237. To co wygląda na trudne - jest niemożliwe.
  238.  
  239. To co wygląda na niemożliwe - potrafi rozwiązać moja teściowa i to bez   pomocy komputera.
  240.  
  241. Każdy programista przybywający z innego miasta jest fachowcem.
  242.  
  243. Idealny fachowiec wie absolutnie wszystko o niczym.
  244.  
  245. Każda formuła i każda stała muszą być traktowane jako zmienne.
  246.  
  247. Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie proporcjonalne do życzenia.
  248.  
  249. Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym do pracy w   systemie Windows 95, są jednak bardzo pomocne.
  250.  
  251. Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie do momentu niczym   nieuzasadnionej utraty danych.
  252.  
  253. Po rozłożeniu i złożeniu skomplikowanego mechanizmu zawsze pozostanie   trochę części, a mechanizm prawdopodobnie i tak zadziała.
  254.  
  255. Rozmiary skaleczenia żyletką podczas golenia, są wprost proporcjonalne do   doniosłości wydarzenia, które jest tego powodem.
  256.  
  257. Druga kolejka posuwa się szybciej.
  258.  
  259. Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi - ale tak   należy obstawiać.
  260.  
  261. W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać, niż potem z tego   wyplątać.
  262.  
  263. Postulat Troutmana - złorzeczenia to jedyny język rozumiany przez   wszystkich programistów.
  264.  
  265. Wszystkie prawa Murphiego są optymistyczne.
  266.  
  267. To czego nie zrobiłeś będzie zawsze ważniejsze od tego co zrobiłeś.
Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL
Księgarnia Techniczna - XML Sitemap
©Sprzedaż Książek. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved

Wykonanie: inż. Agnieszka Kamińska