Księgarnia Techniczna

serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie

Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4, 59-550 Wojcieszów
tel. kom.: 603 430 340
e-mail: ksiazka@ksiazka.edu.pl
Księgarnia Techniczna
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » INŻYNIERIA
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Nowoczesne systemy zarządzania jakością zgodne z ISO 9001:2015
Dostępność: Chwilowy brak towaru
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
268
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2017
Język
polski
ISBN/ISSN
978-83-7934-174-0
  Cena:

przechowalnia

23,50 zł

Każda organizacja dąży do optymalizacji mechanizmów prowadzonej działalności. Może to oznaczać zwiększenie udziału w rynku, zmniejszenie kosztów, wdrożenie efektywniejszego zarządzania czynnikami ryzyka czy podniesienie poziomu zadowolenia klienta. System zarządzania jakością stanowi strukturę, która umożliwia monitorowanie i zwiększanie efektywności działań w każdym obszarze. Naprzeciw tym dążeniom wychodzą normy ISO serii 9000.
Norma ISO 9001 to bez wątpienia standard cieszący się największym uznaniem na świecie spośród norm dotyczących systemowego zarządzania jakością. Korzysta z niej około 1 mln 200 tys. organizacji w 161 krajach. Jej założenia odnoszą się nie tylko do zarządzania jakością, lecz także do ogólnych kwestii związanych z systemowym zarządzaniem. Pomaga organizacjom w osiąganiu większego zadowolenia klienta i lepszej motywacji pracowników oraz ułatwia ciągłe udoskonalanie mechanizmów działania.
Zmieniające się konteksty, w jakich przychodzi funkcjonować organizacjom, wymuszają na komitecie opracowującym normy ISO serii 9000 (TC 176) aktualizowanie norm. Ostatnia taka nowelizacja miała miejsce w 2015 r. W jej ramach wprowadzono m.in. podejście oparte na ryzyku, podejście procesowe stało się wymaganiem, a dokumentacja została zminimalizowana. W związku z tym organizacje posiadające system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 będą zmuszone w trzyletnim okresie przejściowym dostosować posiadany system do wymagań normy ISO 9001:2015. Organizacje pragnące wdrożyć taki system też będą musiały poznać wymagania znowelizowanego systemu.
Książka jest dedykowana zarówno organizacjom posiadającym już ten sytem, jak i wszystkim jednostkom zainteresowanym systemowym zarządzaniem jakością. Publikacja jest przeznaczona nie tylko dla osób praktycznie pragnących wprowadzić wymagania ISO 9001:2015, lecz także dla studentów studiów stacjonarnych, niestacjonarnych i słuchaczy studiów podyplomowych.

Spis treści:

Wprowadzenie 


1. Podstawy norm ISO serii 9000 
1.1. Geneza i struktura aktualnej rodziny norm ISO serii 9000 
1.2. Podstawowe pojęcia i zasady zarządzania jakością 
1.3. Terminy i definicje stosowane w systemach zarządzania jakością 
Literatura 

2. Współczesne podejście w systemach zarządzania jakością 
2.1. Kontekst organizacji i zainteresowane strony 
2.2. Zarządzanie procesowe 
2.2.1. Identyfikacja procesów i powiązań między procesami 
2.2.2. Wdrożenie podejścia procesowego i ocena funkcjonowania procesów 
2.3. Zarządzanie ryzykiem 
Literatura 

3. Wymagania normy ISO 9001:2015-10 
3.1. Przegląd zmian aktualizacyjnych z 2015 r 
3.2. Przegląd wymagań normy PN-EN ISO 9001:2015-10 
Literatura 

4. Wdrażanie systemów zarządzania jakością 
4.1. Projektowanie systemu zarządzania jakością z wykorzystaniem podstawowych pojęć i zasad 
4.2. Metodyki wdrażania systemów zarządzania jakością 
4.3. Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością 
4.4. Diagnozowanie aktualnego systemu zarządzania jakością 
4.5. Błędy, szanse i ryzyko związane z wdrażaniem systemu zarządzania jakością 
Literatura 

5. Dokumentacja systemu zarządzania jakością 
5.1. Wprowadzenie i struktura dokumentacji 
5.2. Cele i polityka jakości 
5.3. Procedury, karty procesów i instrukcje 
5.4. Nadzór nad udokumentowanymi informacjami 
Literatura 

6. Audity jakości 
6.1. Istota i klasyfikacja auditów jakości 
6.2. Etapy i dokumentowanie wewnętrznych auditów jakości 
6.2.1. Zarządzanie programem auditów 
6.2.2. Prowadzenie auditów 
6.2.3. Dokumentowanie auditów 
6.3. Rola auditorów w procesie auditu 
Literatura 

Doskonalenie systemów zarządzania jakością 
7.1. Wytyczne normy PN-EN ISO 9004:2010 
7.2. Wytyczne normy PN-EN ISO 19011:2012 
7.3. Doskonalenie i rozwój w kierunku zintegrowanych systemów zarządzania 
Literatura 
Galeria
Opinia o książce
Ocena
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Szkoda Jerzy
Opisano teoretyczne podstawy sterowania jakością procesów produkcyjnych oraz podano liczne przykłady wykorzystania tych podstaw do rozwiązywania praktycznych zagadnień statystycznego uregulowania i oceny zdolności procesów produkcyjnych, a także statystycznej kontroli odbiorczej. Przedstawiono wybrane metody statystyki opisowej stosowane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Na skróty...
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Bezpieczeństwo danych - SSL

Księgarnie ochrania
certyfikat SSL

Zabezpiecza IQ.PL

Opinie klientów

Sklep ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów

Najczęściej oglądane


Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2018-06-24 23:59
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.