Księgarnia Techniczna

serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie

Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4, 59-550 Wojcieszów
tel. kom.: 603 430 340
e-mail: ksiazka@ksiazka.edu.pl
Księgarnia Techniczna
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » INNE
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Szanowny kliencie,
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (RODO), firma pod nazwą AGNES Agnieszka Kamińska z siedzibą w Wojcieszowie informuje, że od dnia 25 maja 2018 roku będą Pani/Panu przysługiwały prawa określone z Polityce Prywatności oraz Regulaminie, księgarni internetowej której właścicielem jest AGNES Agnieszka Kamińska.
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Jakość usług zapewnienia bezpieczeństwa pracy w organizacjach odpowiedzialnych społecznie
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
217
Okładka
twarda
Format
B5
Rok wydania
2015
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

46,00 zł

W monografii zaprezentowano ogólny model jakości usług zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Model składa się z modelu pomiarowego i modelu doskonalenia. Opracowując propozycję koncepcji modelowej, wykorzystano wielowymiarowe techniki eksploatacyjne. W rezultacie wyodrębniono cztery wymiary jakości badanych usług: innowacyjność, kapitał ludzki, dokumentacje i rezultaty. Wykazano, że jakość usług zapewnienia bezpieczeństwa pracy w firmach odpowiedzialnych społecznie wymaga doskonalenia. Wskazano obszary i priorytety doskonalenia, opracowano zestaw dobrych praktyk i mierników oceny doskonalenia w tym obszarze.

Spis treści:

Wstęp

1. Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1.1. Ewolucja koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1.2. Pojęcie i zakres społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1.3. Modele społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
1.4. Rozwiązania normalizacyjne w zarządzaniu społeczną odpowiedzialnością
1.5. Społeczna odpowiedzialność w praktyce gospodarczej
1.6. Bezpieczeństwo i higiena pracy jako element wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa

2. Podstawy problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy
2.1. Wprowadzenie do problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy
2.2. System ochrony pracy w Polsce
2.3. Służba bezpieczeństwa i higieny pracy
2.4. Bezpieczeństwo i higiena pracy w świetle studiów literaturowych

3. Wprowadzenie do problematyki jakości usług
3.1. Pojęcie i zakres usługi
3.2. Usługi we współczesnej gospodarce
3.3. Współczesne rozumienie jakości
3.4. Jakość usług - rys historyczny i główne ustalenia
3.5. Jakość usług zapewnienia bezpieczeństwa pracy

4. Dyskusja wyników badania empirycznego
4.1. Uwagi metodologiczne
4.2. Prezentacja próby badawczej - charakterystyka formalna organizacji
4.3. Prezentacja wyników badania zmiennych obserwowalnych
4.4. Budowa modelu pomiarowego: identyfikacja wymiarów jakości
4.5. Ocena rzetelności skal pomiarowych
4.6. Wykorzystanie modelu pomiarowego: ocena jakośc dla zidentyfikowanych wymiarów
4.7. Analiza wielowymiarowa oceny jakości dla zidentyfikowanych wymiarów
4.8. Analiza skupień dla przypadków
4.9. Analiza struktury zidentyfikowanych skupień (grup organizacji)
4.10. Analiza wielowymiarowa oceny jakości dla zidentyfikowanych grup organizacji
4.11. Krzyżowa analiza skupień: grupy organizacji a ocena wymiarów jakości
4.12. Budowa i wykorzystanie modelu zależności

5. Doskonalenie jakości usług zapewnienia bezpieczeństwa pracy
5.1. Miejsce doskonalenia w ogólnym modelu jakości usług
5.2. Luki w jakości usług a priorytety doskonalenia
5.3. Ogólne kierunki doskonalenia usług
5.4. Dobre praktyki w zakresie doskonalenia dokumentacji
5.5. Dobre praktyki w zakresie doskonalenia kapitału ludzkiego
5.6. Dobre praktyki w zakresie doskonalenia innowacyjności
5.7. Dobre praktyki w zakresie doskonalenia rezultatów
5.8. Dobre praktyki doskonalenia a grupy organizacji

Zakończenie
Wnioski zbadania
Ograniczenia badawcze
Kierunki dalszych badań

Literatura

Spis rysunków

Spis tabel

Streszczenie

Abstract

Załącznik 1 - kwestionariusz ankiety

Załącznik 2 - VIII Ranking odpowiedzialnych firm 2014

Galeria
Opinia o książce
Ocena
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Na skróty...
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Bezpieczeństwo danych - SSL

Księgarnie ochrania
certyfikat SSL

Zabezpiecza IQ.PL

Opinie klientów

Sklep ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów

Najczęściej oglądane


Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2018-05-25 11:18
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.