Księgarnia Techniczna

serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie

Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4, 59-550 Wojcieszów
tel. kom.: 603 430 340
e-mail: ksiazka@ksiazka.edu.pl
Księgarnia Techniczna
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » INFORMATYKA
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
C#. PORADY & METODY
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: Nakom
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
588
Okładka
miękka
Format
B5
  Cena:

Ilość

przechowalnia

79,90 zł

Spis treści:


Część I Środowisko .NET i język C#

Rozdział 1 Wprowadzenie do języka C# i środowiska NET

  • Kiedy użyć języka C#, a kiedy języka C++?

  • Środowisko .NET i inne środowiska

  • Korzystanie z Common Language Runtime

  • Przeglądanie kodu zapisanego w języku pośrednim

  • Wykorzystanie możliwości debuggowania just – in – time

  • Współpraca .NET i COM

  • Wykorzystanie mechanizmy wersjonowania środowiska .NET do obsługi aktualizacji oprogramowania

  • Badanie możliwości klasy z użyciem technologii odzwierciedlenia

Rozdział 2 Tworzenie aplikacji za pomocą Visual Studio .NET

  • Korzystanie z okna dialogowego opcji Visual Studio

  • Dostosowywanie pasków narzędziowych i menu

  • Dodawanie elementów do menu narzędziowego

  • Początki pracy z Visual Studio .NET [

  • Okienko narzędziowe Properties

  • IntelliSense 

  • System pomocy

Część II Język C#

Rozdział 3 Zaczynamy pracę z językiem C#

  • Odwołania do klas biblioteki języka C# [

  • Tworzenie programu uruchamianego z linii poleceń

  • Dodawanie referencji do programu uruchamianego z linii poleceń

  • Porównanie wyników z językiem C++

  • Tworzenie programów dla Windows

  • Porównanie wyników z Visual Basic-iem

  • Jak rozumieć białe spacje i tokeny?

  • Komentowanie kodu

  • Komentowanie kodu z użyciem XML-a

  • Debugger C#

  • Okno Output i lista zadań

  • Jak odczytać zawartość okna zadań

  • Tworzenie i używanie własnych przestrzeni nazw

  • Użycie klasy Console

  • Formatowanie wyjścia łańcuchów

  • Dyrektywy preprocesora

Rozdział 4 Podstawy języka C#

  • Typy przechowujące wartości

  • Referencje

  • Tworzenie wyrażeń

  • Tworzenie instrukcji

  • Kod zarządzany

  • Stosowanie operatoró logicznych

  • Operatory relacyjne, operatory porównania i operatory warunkowe

  • Operatory przypisania

  • Operatory działań na typach danych

  • Stosowanie kodu niezabezpieczonego

  • Stosowanie operatora sizeof

  • Pakowanie o odpakowywanie

  • Instrukcje sprawdzane i niesprawdzane

  • Tworzenie pętli

  • Instrukcje sterujące programu

  • Zasięg w C#

Rozdział 5 Typy danych w języku C#

  • Definiowanie struktur w języku C#

  • Deklarowanie i używanie prostych typów danych

  • Tworzenie list wyliczeniowych

  • Stosowanie typów referencyjnych

  • Wprowadzenie do klas w języku C#

  • Deklaracje tablic

  • Interfejsy

  • Użycie delegacji do tworzenia funcji zwrotnej

  • Typ danych object [

  • Przekazywanie parametrów funkcjom

  • Pola i własności

  • Wewnętrzna reprezentacja łańcuchów a zajętość pamięci

  • Kodowanie łańcuchów

  • Konwersja danych

Rozdział 6 Struktury

  • Definiowanie struktur

  • Struktury – obiekty przechowywane jako wartości

  • Stosowanie struktur jako referencji

  • Dodawanie funkcji do struktur

  • Dodawanie własności do struktur

Rozdział 7 Klasy

  • Jak korzystać z wbudowanych klas języka C#?

  • Odwołania do aktualnego obiektu za pomocą słowa kluczowego this

  • Ograniczenie dostępu do składowych

  • Używanie składowych i własności klas

  • Modyfikator static

  • Deklarowanie konstruktorów i destruktorów

  • Tworzenie stałych i pól tylko do odczytu

  • Zagnieżdżanie klas

  • Przeciążanie i ukrywanie nazw

Rozdział 8 Programowanie zorientowane obiektowo i język C#

  • Enkapsulacja danych

  • Dziedziczenie z klasy bazowej

  • Projektowanie klasy bazowej

  • Ukrywanie składowych klasy bazowej

  • Wywoływanie konstruktorów i destruktorów w kolejności

  • Zapobieganie dziedziczeniu – modyfikator sealed

  • Polimorfizm: zmiana zachowania klasy za pomocą metod wirtualnych

  • Własności wirtualne

  • Definiowanie klasy abstrakcyjnej

  • Deklarowanie funkcji abstrakcyjnej

  • Przeglądarka obiektów

  • Ustalanie zakresu przeglądania

  • Panel obiektów

  • Panel składowych

  • Nawigacja za pomocą przeglądarki

  • Wyszukiwanie symboli

Rozdział 9 Obsługa wyjątków

  • Obsługa wyjątków w CLR

  • Bloki try i catch

  • Przechwytywanie wyjątku

  • Wielokrotne bloki catch

  • Klasy reprezentujące wyjątki

  • Zgłaszanie wyjątku

  • Zasięg w blokach wyjątków

  • Stosowanie wyjątków

  • Zakończenie programu w bloku wyjątku

  • Blok finally

Rozdział 10 Zaawansowane elementy języka C#

  • Zagnieżdżanie przestrzeni nazw

  • Korzystanie z przestrzeni nazw za pomocą dyrektywy using

  • Instrukcja using z bliska

  • Dodawanie referencji

  • Tworzenie pliku modułu

  • Tworzenie podzespołu współdzielonego

  • Interfejsy w języku C#

  • Technika odzwierciedlenia

  • Dynamiczne wywoływanie obiektu

  • Tworzenie wątków

Rozdział 11 Korzystanie z tablic

  • Inicjacja tablicy

  • Tablice wielowymiarowe

  • Tablice nieregularne

  • Klasa System.Array

  • Przeszukiwanie i sortowanie tablic

  • Kopiowanie tablic za pomocą metody Copy

  • Tablice obiektów

  • Mechanizm indeksujący

  • Jak działa mechanizm indeksujący?

  • Deklarowanie mechanizmu indeksującego

  • Kreator mechanizmów indeksujących

Rozdział 12 Operacje na plikach

  • Klasa FileStream

  • Tymczasowy zapis za pomocą klasy MemoryStream

  • Tworzenie połączeń sieciowych za pomocą klasy NetworkStream

  • Buforowanie operacji wejścia/wyjścia za pomocą klasy BufferedStream

  • Asynchroniczne operacje wejścia /wyjścia

  • Pomijanie niepotrzebnych danych za pomocą pola Null

  • Klasy TextReader i TextWriter

  • Klasy StreamReader i StreamWriter

  • Otwieranie pliku za pomocą okienka dialogowego FileOpen

  • Korzystanie z klas File i FileInfo

  • Odczyt i zapis katalogu

Część III Programowanie dla Windows w języku C#

Rozdział 13 Tworzenie aplikacji dla Windows

  • Tworzenie aplikacji wykorzystujących formatki

  • Ukrywanie i odkrywanie formatek

  • Dołączanie kontrolek formatek

  • Doawanie formatek do aplikacji

  • Ustalanie kolejności przełączania kontrolek

  • Ustawianie własności formatki

  • Formularze modalne i niemodalne

Rozdział 14 Debuggowanie aplikacji w języku C#

  • Debuggowanie aplikacji C# i .NET za pomocą DbgCLR.exe

  • Usuwanie problemów z aplikacjami .NET za pomocą debuggera just-in-time

  • Uruchamianie programu w debuggerze Visual Studio

  • Korzystanie z pułapek wstrzymujących działanie programu

  • Warunkowa kompilacja metod

  • Odzyskiwanie śladu stosu

  • Korzystanie z klasy Debug

  • Obserwatorzy śladu

  • Zapisywanie komunikatów w dziennikach zdarzeń

Rozdział 15 Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika

  • Dodawanie menu do formatki

  • Projektowanie za pomocą Menu Designera

  • Dodawanie dekoracji do menu

  • Dodawanie klawiszy skrótu

  • Dodawanie obrazków

  • Dodawanie paska narzędziowego

  • Dodawanie menu kontekstowego

  • Wyświetlanie elementów w kontrolce TreeView

  • Wyswietlanie elementów w kontrolce ListView

  • Aplikacja w stylu Eksploratora Windows

Rozdział 16 Korzystanie z kontrolek środowiska Windows

  • Ustawianie właściwości kontrolek

  • Niewidoczne kontrolki

  • Reagowanie na komunikaty sterujące

  • Jedno zdarzenie i wiele kontrolek

  • Aktywacja i deaktywacja kontrolek w tle

  • Kontrola GroupBox

  • Grupowanie przełączników radiowych

  • Zakotwiczenie kontrolek na formatce

  • Dokowanie kontrolek na formatce

Rozdział 17 Typowe okienka dialogowe

  • Wybór kolorów

  • Wybór stylu tekstu za pomocą okienka FrontDialog

  • Otwieranie i zapis plików

  • Kilka słów o drukowaniu

  • Wybór drukarki

  • Ustawienia strony

  • Podgląd wydruku

Rozdział 18 Zdarzenia i delegacje

  • Wykorzystanie zdarzeń w programach napisanych w języku C#

  • Tworzenie procedury obsługi zdarzeń

  • Sortowanie obiektów za pomocą delegacji

  • Delegacja statyczna

  • Przeglądanie listy wywołań delegacji

  • Dodawanie i usuwanie delegacji

  • Reagowanie na zdarzenia czasomierza 

  • Reagowanie na zdarzenia System.Threading.Timer

Indeks 

Opis:

 C# to pierwsza książka z nowej serii Porady i Metody (patrz opis serii).
Książka zawiera ponad 300 gotowych do użycia rozwiązań opracowanych przez profesjonalistów, pozwalających tworzyć aplikacje internetowe i programy dla Windows. Pomaga wykorzystać całą potęgę Platformy.NET oraz efektywniej pisać programy. Ułatwia też zastosowanie konstrukcji C# w istniejących aplikacjach lub w budowie programów od podstaw. Język C# łącząc podstawowe cechy C++ i Visual Basica jest niezależnym językiem programowania zorientowanego obiektowo, który jednocześnie umożliwia tworzenie potężnych rozwiązań oraz uzyskiwanie wysokiej jakości. Język został zaprojektowany tak, aby ograniczyć liczbę błędów programowych i przyspieszyć cykl budowy oprogramowania.
Dzięki precyzyjnym, sprawdzonym w działaniu poradom udzielanym przez profesjonalistów książka pomaga:
· odkryć zintegrowane środowisko do tworzenia oprogramowania. NET
· tworzyć programy zorientowane obiektowo
· rozwijać aplikacje C# z Visual Studio
· pisać programy internetowe korzystając z formatek
· upraszczać zarządzanie danymi za pomocą kolekcji C#
· upraszczać interfejsy użytkownika dzięki użyciu typowych kontrolek
· importować kontrolki ActiveX i korzystać z COM+
· tworzyć, testować i wdrażać usługi Web Services
· chronić nazwy klas za pomocą przestrzeni nazw
· korzystać z delegacji C# przy implementacji procedur obsługi zdarzeń


Galeria
Opinia o książce
Ocena
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Na skróty...
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Bezpieczeństwo danych - SSL

Księgarnie ochrania
certyfikat SSL

Zabezpiecza IQ.PL

Opinie klientów

Sklep ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów

Najczęściej oglądane


Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2018-12-12 03:40
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.