Księgarnia Techniczna

serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie

Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4, 59-550 Wojcieszów
tel. kom.: 603 430 340
e-mail: ksiazka@ksiazka.edu.pl
Księgarnia Techniczna
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Metody i techniki TQM
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
544
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2009
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

51,00 zł

Jest to podręcznik akademicki do przedmiotów: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, metody i techniki jakości, metody doskonalenia jakości, rozwiązywanie problemów jakości, kierowany zarówno do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing oraz zarządzanie i inżynieria produkcji, jak i do wszystkich osób zajmujących się w praktyce zarządzaniem jakością. Zawiera kompleksowe i zarazem syntetyczne ujęcie współczesnych metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu jakością.
Autorka przedstawia syntezę problematyki podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, stanowiącą wprowadzenie do omówienia siedmiu grup metod dotyczących między innymi: klasycznych narzędzi jakości, narzędzi wspomagających zarządzanie jakością, analiz wykorzystywanych w zarządzaniu jakością, modeli samooceny przedsiębiorstwa (europejskich i polskich) oraz komunikowania się w organizacji.

Spis treści:
1. Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów
1.1. Decyzje w zarządzaniu
1.1.1. Rodzaje decyzji i ich charakterystyka
1.1.2. Modele podejmowania decyzji
1.1.3. Grupowe podejmowanie decyzji w organizacji
1.1.4. Efektywność decyzji
1.2. Proces rozwiązywania problemów
1.2.1. Definicja problemu i jego aspekty
1.2.2. Metody rozwiązywania problemów
1.2.3. Grupowe rozwiązywanie problemów
1.3. Decyzje i problemy w ujęciu normatywnym
1.4. Rozwiązywanie problemów jakościowych
2. Siedem starych narzędzi jakości
2.1. Lista zbiorcza
2.2. Histogram
2.3. Diagram korelacji
2.4. Karty kontrolne
2.5. Diagram przyczynowo-skutkowy
2.6. Analiza Pareto-Lorenza
2.7. Schemat blokowy
3. Siedem nowych narzędzi jakości
3.1. Diagram pokrewieństwa
3.2. Diagram zależności
3.3. Diagram drzewa
3.4. Diagram tablicowy
3.5. Tablicowa analiza danych
3.6. Diagram planowania procesu podejmowania decyzji
3.7. Diagram sieciowy
4. Siedem narzędzi wspomagających
4.1. Analiza pola sił
4.2. Burza mózgów
4.3. Benchmarking
4.4. Empowerment
4.5. Przeprojektowanie organizacyjne
4.6. Modele organizacyjne
4.7. Wskaźniki statystyczne
5. Analizy w systemie zarządzania jakością
5.1. Analiza SWOT/TOWS
5.2. Analiza ryzyka
5.3. Analiza kosztów jakości
5.4. Analiza reklamacji
5.5. Analiza konkurencji
5.6. Analiza zasobów ludzkich
5.7. Analiza przywództwa
5.8. Analiza zjawisk rynkowych
6. Modele samooceny przedsiębiorstw
6.1. Wymagania według PN-EN ISO 9004:2001 (ISO)
6.2. Model Polskiej Nagrody Jakości (PNJ)
6.3. Europejskie modele jakości (EQA, EFQM)
6.4. Model wspólnej oceny jakości (CAF)
7. Techniki komunikowania się
7.1. Komunikacja
7.2. Organizacja spotkań
7.3. Prowadzenie prezentacji
7.4. Kwestionariusz ankiety
Galeria
Opinia o książce
Ocena
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Orlikowski Cezary
Tematyka prezentowanej pracy dotyczy grafów wiązań - metody stosowanej i rozwijanej od blisko pół wieku. Znaczna liczba prac (książek i publikacji naukowych) świadczy o dużym znaczeniu zarówno praktycznym, jak i teoretycznym metody. Jest ona szczególnie atrakcyjna w odniesieniu do dziedzin techniki z natury interdyscyplinarnych, jak automatyka lub szerzej: mechatronika, gdzie jest stosowana jako skuteczne narzędzie modelowania. Metoda grafów wiązań jest bowiem uniwersalnym językiem modelowania u
Jóźwicki Romuald
Celem podręcznika jest zapoznanie odbiorcy ze zjawiskami determinującymi generację wiązki, a przede wszystkim z możliwością wykorzystania laserów w szeroko pojętej technice i medycynie.
Szczepańska Katarzyna
Monografia zawiera przegląd i systematykę współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu jakością (TQM). Podstawy teoretyczne zostały omówione z uwzględnieniem zagadnień ekonomicznych i marketingowych. Charakterystykę koncepcji i modeli zarządzania jakością uzupełniono o nowe kierunki tworzenia strategii jakości.
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Na skróty...
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Bezpieczeństwo danych - SSL

Księgarnie ochrania
certyfikat SSL

Zabezpiecza IQ.PL

Opinie klientów

Sklep ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów

Najczęściej oglądane


Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2018-07-19 17:23
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.