Księgarnia Techniczna

serdecznie zaprasza specjalistów po

książki techniczne

a także studentów - oferujemy

podręczniki akademickie

Sprzedajemy książki jako księgarnia wysyłkowa oraz w tradycyjnej księgarni
AGNES Agnieszka Kamińska
Sadowa 4, 59-550 Wojcieszów
tel. kom.: 603 430 340
e-mail: ksiazka@ksiazka.edu.pl
Księgarnia Techniczna
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie | Książki techniczne
Księgarnia Techniczna | Podręczniki akademickie| Książki techniczne (0)
Katalog » MARKETING
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Szanowny kliencie,
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (RODO), firma pod nazwą AGNES Agnieszka Kamińska z siedzibą w Wojcieszowie informuje, że od dnia 25 maja 2018 roku będą Pani/Panu przysługiwały prawa określone z Polityce Prywatności oraz Regulaminie, księgarni internetowej której właścicielem jest AGNES Agnieszka Kamińska.
Informacje o produkcie:
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar
Dostępność: jest w magazynie sklepu
Dostępna ilość: 1
Autor
Specyfikacja książki
Ilość stron
150
Okładka
miękka
Format
B5
Rok wydania
2008 - wyd. I
Język
polski
  Cena:

Ilość

przechowalnia

29,90 zł

Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przydatny praktykom kształtującym strategię marketingową i programy lojalnościowe w swoich firmach. Zawiera najnowszą, usystematyzowaną wiedzę o lojalności klientów, jej typach, prawidłowościach i uwarunkowaniach. Autorzy przedstawiają zarówno podstawy teoretyczne, jak i liczne przykłady rozwiązań stosowanych w praktyce.
W książce omówiono kolejno:
- istotę i rodzaje lojalności,
- modele lojalności,
- motywacje klientów,
- typologię lojalności,
- dynamikę zmian postaw klientów,
- pomiar lojalności.
Praca ma zarówno wysokie walory merytoryczne, jak i praktyczne. Autorzy prezentują bowiem najnowszą wiedzę, opartą na literaturze światowej, popartą licznymi przykładami z życia gospodarczego. Każdy rozdział kończą pytania kontrolne. Podręcznik zawiera również bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.

Spis treści:

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów
1.1. Definiowanie lojalności klientów
1.2. Znaczenie lojalności klientów dla przedsiębiorstwa
1.3. Specyfika lojalności klientów względem różnych obiektów
1.4. Lojalność wyłączna i multilojalność
1.5. Lojalność klientów w stosunku do usług i dóbr materialnych
Pytania kontrolne

ROZDZIAŁ 2. Modele lojalności klientów
2.1. Modele lojalności w literaturze marketingowej
2.1.1. Modele oparte na satysfakcji klientów
2.1.2. Modele oparte na marce
2.1.3. Modele oparte na wizerunku firmy
2.1.4. Modele oparte na czynnikach społecznych
2.1.5. Modele oparte na postawie klienta
2.1.6. Ocena dotychczasowych modeli lojalności
2.2. Wpływ postawy na zachowanie
2.2.1. Zgodność postawy klienta z zachowaniem
2.2.2. Modele automatycznego i przemyślanego zachowania lojalnościowego
2.3. Dwutorowy model zachowań lojalnościowych klientów
Pytania kontrolne

ROZDZIAŁ 3. Motywy lojalności klientów
3.1. Znaczenie motywów lojalności oraz motywacji
3.2. Charakterystyka motywów lojalności
3.2.1. Motywy lojalności wynikające z relacji klienta z firmą
3.2.2. Społeczne motywy lojalności
3.2.3. Motywy lojalności związane z oceną korzyści
3.2.4. Motywy lojalności wywołane przymusem zewnętrznym
3.3. Właściwości motywów lojalności klientów
3.3.1. Natężenie i dynamika motywów lojalności
3.3.2. Współzależności między motywami
3.3.3. Nastawienie klientów do nagród a motywy lojalności
3.4. Możliwość identyfikacji motywów lojalności klientów przez przedsiębiorstwo
3.5. Wykorzystanie motywów lojalności w wybranych typach działalności
3.5.1. Motywy lojalności w usługach z intensywnym kontaktem osobistym
3.5.2. Motywy lojalności w strategii masowej indywidualizacji
Pytania kontrolne

ROZDZIAŁ 4. Typologia lojalności klientów
4.1. Istota i rodzaje typologii lojalności klientów
4.2. Znaczenie zaufania, zaangażowania i przyzwyczajenia dla lojalności klientów
4.3. Charakterystyka typów lojalności na podstawie mechanizmów wewnętrznych klientów
4.3.1. Kombinacje mechanizmów wewnętrznych lojalności klientów
4.3.2. Typy lojalności z postawą pozytywną
4.3.3. Typy lojalności z postawą obojętną i negatywną
4.3.4. Typy a motywy lojalności
Pytania kontrolne

ROZDZIAŁ 5. Dynamika lojalności klientów
5.1. Zróżnicowanie ujęć dynamiki lojalności klientów
5.2. Czynniki wpływające na zmianę postawy lojalności
5.2.1. Potrzeba różnorodności
5.2.2. Satysfakcja
5.2.3. Gra konkurencyjna oraz ocena firmy i własnej sytuacji klienta
5.3. Zmiany postaw lojalności klientów w czasie relacji z firmą
5.3.1. Założenia zmian postaw lojalności
5.3.2. Typowe zmiany postawy lojalności klienta - początkowa postawa pozytywna
5.3.3. Typowe zmiany postawy lojalności klienta - początkowa postawa negatywna
5.3.4. Postawa klienta na początku relacji z firmą jako determinanta lojalności
Pytania kontrolne

ROZDZIAŁ 6. Pomiar lojalności klientów
6.1. Założenia pomiaru lojalności klientów
6.2. Pomiar zachowań nabywczych klientów
6.2.1. Czas trwania lojalności
6.2.2. Częstość zakupów
6.2.3. Zakupy krzyżowe
6.3. Pomiar zachowań niezwiązanych bezpośrednio z zakupami
6.4. Pomiar podzielności lojalności klientów
6.5. Pomiar wartości finansowych
6.6. Pomiar motywów i innych wewnętrznych mechanizmów lojalności klientów
6.6.1. Istota i przedmiot pomiaru mechanizmów wewnętrznych lojalności klientów
6.6.2. Pomiar motywów lojalności
Pytania kontrolne

Zakończenie
Bibliografia
Indeks
Galeria
Opinia o książce
Ocena
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Na skróty...
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni
Bezpieczeństwo danych - SSL

Księgarnie ochrania
certyfikat SSL

Zabezpiecza IQ.PL

Opinie klientów

Sklep ksiegarnia.edu.pl - opinie klientów

Najczęściej oglądane


Księgarnia Techniczna zamieszcza w ofercie głównie podręczniki akademickie oraz książki techniczne przede wszystkim z dziedzin takich jak mechanika techniczna, podstawy konstrukcji, technologia gastronomiczna. Główne wydawnictwa w ofercie to Politechnika Warszawska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Świętokrzyska oraz POLSL.
Wszelkie sugestie odnośnie zapotrzebowania na określone książki techniczne i podręczniki akademickie prosimy zgłaszać poprzez email podany w zakładce Kontakt


Księgarnia Techniczna - XML Sitemap


Aktualna Data: 2018-05-28 10:07
© Księgarnia Techniczna. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.